یکشنبه 29 دی 1398 - 20:52

تقدیر حاج زارع از ستار هدایت خواه/+عکس

یکی از مشکلات موجود در استان ما این است که به سرمایه های انسانی بخوبی توجه نداریم در همه دنیا که منابع اقتصادی مثل ایران ندارند اما با اتکا به منابع انسانی پیشرفت لازم را داشته اند.

نشست هم اندیشی اهالی روستای کالوس سفلی با نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

به گزارش بویرنیوز ، در این نشست که با استقبال گشترده مردمی شکل گرفت ابتدا تنی چند از اهالی این روستا به بیان مشکلات و موانع موجود در این روستا پرداختند .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تجلیل از رشادت های سردار سرافراز این منطقه شهید جواد هرمز پور عنوان کرد: بنده بارها توفیق هم رزمی در کنار این سردار سرافراز را داشته ام ،درخشانترین ستاره آسمان استان بود که جا دارد یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود .

غلام محمد زارعی در ادامه بیان کرد: نسبت به مسایل کالوس هیچ وقت بی اعتنا نبودم ما اموخته ایم خادم مردم باشیم ،از لحظاتی که موضوع گازرسانی کالوس مطرح بود پی گیری های لازم انجام شد خداوند کمک خواهد کرد که انشالله کالوس را بسازیم .

زارعی در ادامه گفت : همیشه سعی کردم اخلاق مداری را سرلوحه کار خودم قرار دهم و اینجا نمی بایست از زحمات و پی گیری های آقای هدایت خواه براحتی عبور کرد ، افراد تا بعنوان نماینده گام برندارند مشکلات و سختی ها را حس نخواهند کرد .

غلام محمد زارعی در ادامه عنوان کرد : باید از شهیدحاج قاسم سلیمانی که در عین گمنامی یکبار دیگر انرژی جدیدی را به انقلاب اسلامی وارد کرد و خدای متعال حیاط و شهادت وی مورد برکت ایران اسلامی قرار داد .

زارعی ضمن پوزش از کاستی های موجود در این روستا گفت: باید به واقع باید کالوس بیشتر و بهتر از این دیده شود اما همین جا اعلام می کنم با برنامه های بهتر و گامهای استوارتر کالوس را خواهیم ساخت .

وی گفت : ما در برابر عظمت خون شهدای کالوس سر تعظیم فرود می آوریم خون پاک آنها و خدمت گذاری ما باید رفاه آرامش و اشتغال را برای منطقه به ارمغان بیاورد .

نماینده بویراحمد و دنا اضافه کرد : هر چند که بنده نماینده هستم و همراهی مسئولین برای سرکشی به مناطق و بررسی مشکلات آنها ایرادی را شامل نمی شود اما به لحاظ شرایط انتخاباتی و بی اخلاقی هایی که وجود داردبه حول و قوه الهی بعد از انتخابات با همراهی مدیران جهت بررسی مشکلات منطقه به این روستا سرکشی کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316082
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما