دوشنبه 16 دی 1398 - 18:26

روایت غلامرضا تاجگردون از آخرین دیدارش با شهید سلیمانی/درخواست حاج قاسم از نمایندگان چه بود؟

غلامرضا تاجگردون نوشت: تشییع جنازه باشکوه سردار قاسم سلیمانی در شهر اهواز و تجلیل مردم فهیم خوزستان از ایشان، من را به یاد دیدار خصوصی با ایشان و صحبت هایش در ارتباط با خوزستان انداخت.

به گزارش بویرنیوز– غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود مطلبی از آخرین دیدار با شهید سلیمانی منتشر کرد که در آن به توصیه های سردار سلیمانی در خصوص خوزستان اشاره کرد.

تاجگردون نوشت:

تشییع جنازه باشکوه سردار قاسم سلیمانی در شهر اهواز و تجلیل مردم فهیم خوزستان از ایشان، من را به یاد دیدار خصوصی با ایشان و صحبت هایش در ارتباط با خوزستان انداخت.

او یکی دو هفته قبل از خوزستان و اهواز دیدار داشت و گفت: خوزستان را فراموش نکنید، به نظرم نتوانستیم دینمان را نسبت به خوزستان ادا کنیم، وضع زندگی مردم و شهرها به خصوص حاشیه اهواز و مناطق عرب نشین خوب نیست و باید به آنان توجه کنیم.

از من خواست توجه به خوزستان را مثل توجه به دفاع مقدس بدانید.

الحق که پیوند دلی و ناگسستنی بین سردار دل ها و مردم فهیم خوزستان وجود داشته و دارد.

اوفقط مالک اشتر سیدعلی نبود او مالک و فاتح دل ها بود، این را تشییع جنازه امروز تهران نشان داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315647
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ببببب گفت:

    چه شد فقط تازه یاد اومد که سرداری هست وبود تا به حال نشنیدن در سخنرانیهات سخنی از اجوانمردانی های او بزنی غلام رضا

  2. ناشناس گفت:

    خدای از این سردار دلها سوء استفاده نکنید نگاه کنید به پست ومقامش وبه دارائیهای دنیایش که جز خدمت جهت امنیت و…وافراد سواستفاده گر را نیز مقایسه کنید.

  3. برادران و خواهران عزیزم آقایان و خانم های محترم هم وطنان عزیزم همه شون از یه قماشند فقط تحمل زرنگ ترین حتی از بین خودشان را نداشتند فقط برای جمع کردن رای خیلی مردمی هستند بعد که خرشان از پل گذشت دیگر مردم را نمی شناسند فقط از نام شهدا و جانبازان و آزادگان برای جمع کردن رای استفاده می کنند اینجانب جانباز هستم با کد ملی …………. سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ……….می گوید چون کاری برای بنده انجام نداده اند

دیدگاه شما