شنبه 14 دی 1398 - 16:33

برخورد مرگبار ایسوزو و ام وی ام در کمربندی یاسوج +عکس

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد مرگبار خودروهای ایسوزو و ام وی ام در کمربندی یاسوج خبر داد.

به گزارش بويرنيوز،‌ سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: این تصادف رانندگی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه شنبه، ۱۳ دی ماه حوالی روستای “چنارستان” در کمربندی یاسوج بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و ام وی ام اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه باز هم کمربندی یاسوج قربانی گرفت، اظهارکرد: کامیون ایسوزو از سمت اصفهان به سمت بابامیدان و سواری ام وی ام نیز از سمت بابامیدان به سمت اصفهان در حرکت بود که بعلت انحراف به چپ ناشی از لغزندگی جاده دو راننده خودرو ها جان خود را ازدست دادند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی از ابتدای آذرماه تاکنون ۴ نفر در این کمربندی جان خود را ازدست دادند.

سرهنگ ویسی پور تصریح کرد: تا زمانی که این کمربندی کم عرض و دوخطه است شاهد تلفات در این محور هستیم بنابراین باید زودتر در خصوص تبدیل به چهارخطه کردن این کمربندی اقدام فوری شود.

وی ادامه داد: بخشی از ترافیک شهر یاسوج و ترافیک بنادر جنوبی به مرکز و شمال کشور از طریق این کمربندی انجام می شود همچنین عبور و مرور روستاهای اطراف این کمربندی نیز اضافه می شود.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت این حادثه بیان کرد: انحراف به چپ از سوی خودرو سوراری ام وی ام علت وقوع این حادثه رانندگی بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315509
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اینکه چرا کمربندی پر تردد مرکز استان بعد از سالها هنوز دوبانده و اتوبان نشده واقعا جای تاسف دارند.
    مسئولان استانی باید جوابگوی خون انسانهای بیگناه و طفلهای معصوم کشته شده در این ۴ کیلومتر راه را بدهند.

  2. ناشناس گفت:

    ای مسئولین بی لیاقت و ای کسانی که سودای نمایندگی این استان محروم را در سر می پرورانید.
    آسوده بخوابید که کابوس مرگ در جاده های استان بیداد می کند.

دیدگاه شما