شنبه 14 دی 1398 - 10:20

نخستين اظهارات عمومي نامزد جريان اصولگرايان بويراحمد و دنا/تهديد ضمني برخي نامزدهاي انتخاباتي

انتظار است، کاندیداها، افراد و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ها شروع شد بدانند متضرر خواهند شد

نشست شورای هماهنگی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (ع) یاسوج برگزار شد. نادر منتظریان در این نشست ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: خوشحالیم که این مجلس مزین به نام سردار سلیمانی شده و راه و هدف ما که پاسداری از ارزش‌های انقلاب است، و امضای میثاق نامه مردم با این شهید بزرگ در یک روز اتفاق افتاد.

بويرنيوز– منتظریان با بیان اینکه شهادت این سردار بزرگ برکاتی برای کشور و ملت خواهد داشت گفت: افتخارمان این است که عمرمان را در این نظام و برای این نظام می‌گذرانیم و طبیعی است که برای رشد و استمرار این نظام از خودگذشگی و انقلابی گری داشته باشیم.

منتظریان بیان کرد: جریان انقلابی توسط دکتر هدایتخواه در این استان مدیریت می‌شود، ایشان در این استان به عنوان چهره‌ای ماندگار و ملی مایه افتخار ما هستند. خدا را شکر نخبگانی داریم که دست پرورده این برادر عزیزند و افتخار ما هستند. رسالت مردان بزرگ این است که نیروهایی را پرورش دهند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با توجه به گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری جوانان را خطاب قرار دادند تا بار این انقلاب را به دوش بکشند و در اتاق‌های فکر بتوانند گام دوم را به شکل جدی قدم بگذارند و انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.

منتظریان تشریح کرد: دکتر هدایتخواه توضیحاتی فرمودند، تا زمانی که ایشان بودند دلیلی نمی‌دیدیم که در صحنه حضور پیدا کنیم، اما از زمانی چرا امروز به اینجا رسیده‌ایم که مردم عزیز ما در فقر به سر می‌برند؟ جریان انقلاب اگر کاندیدا دارد و هدف دارد به این دلیل است که به دنبال پاسخگویی به این سؤال و نیاز مردم باشد.

که دکتر هدایتخواه فرمودند که در حوزه دیگری تصمیم دارند حضور بیابند با صحبت‌هایی که شد، این توفیق حاصل شد در این حوزه نام نویسی کنیم. ما دارای تشکیلات و سازوکاری هستیم. شورای ائتلاف شهرستان جلساتی تشکیل دادند، صحبت‌های بسیاری شد و توفیق حاصل شد که ما در صحنه حضور بیابیم.

نادر منتظریان تصریح کرد: این جایگاه بسیار سنگین است، شورای ائتلاف استان و شهرستان، دکتر هدایتخواه نظرشان بر این شد که ما در خدمت شما باشیم و این بار سنگین خدمت را به دوش بکشیم.

منتظریان تشریح کرد: چرا امروز به اینجا رسیده‌ایم که مردم عزیز ما در فقر به سر می‌برند؟ جریان انقلاب اگر کاندیدا دارد و هدف دارد به این دلیل است که به دنبال پاسخگویی به این سؤال و نیاز مردم باشد.

وی ابراز کرد: بهترین حکومت در این کره خاکی حکومت اسلامی است، اما ناکارآمدی بعضی‌ها جامعه را به جایی می‌رساند که آثارش را در نارضایتی مردم می‌بینیم.

منتظریان با بیان اینکه نباید به کسانی اعتماد کنیم که این کشور را نمدی می‌دانند و می‌خواهند از آن کلاهی برای خود بسازند افزود: الان اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام در بین مردم کم شده، در جلسه‌ای حضور پیدا می‌کنیم همه می گویند مسئولان نظام همه دروغگو هستند، همه بی اعتماد شده‌اند. این‌ها برای نظام خوب نیست، و نباید اینگونه باشد.

نباید به کسانی اعتماد کنیم که پاکدستی شان زیر سؤال است. کسانی که مورد تأیید نظام هستند قابل احترامند، اما شما مردم هستید که باید انتخاب کنید، بهترین کار این است که به کارنامه مدیریتی ما کاندیداها مراجعه کنید، حرفهای ما را با کارنامه تطبیق دهید.

منتظریان توصیف کرد: اعتقاد ما این است که اگر به جریان انقلاب اعتماد کردید، تحقیق و تفحص کردید، خود شما نتیجه آن را می‌بینید و اگر فرد بدی انتخاب کردید باز هم نتیجه آن را می‌بینید.

منتظریان تشریح کرد: شاید اگر شرایط دوره قبل را داشتیم من به هیچ وجه وارد عرصه نمی‌شدم، در دوره قبل شرایط خیلی بهتر از این بود، ولی الان اعتماد و سرمایه اجتماعی نظام در بین مردم کم شده، در جلسه‌ای حضور پیدا می‌کنیم همه می گویند مسئولان نظام همه دروغگو هستند، همه بی اعتماد شده‌اند. این‌ها برای نظام خوب نیست، و نباید اینگونه باشد.

منتظریان گفت: اینکه رأی را با صد هزار تومان می‌خرند، این رأی نیست، این سرنوشت انسان‌ها است و چنین روش‌هایی اهانت به مردم است. لذا ما در جریان انقلاب باید خود را بطور کامل به مردم معرفی کنیم. بنده ورودم برای عمل به تکلیفم است، شک نکنید. فرد تکلیف گرایی هستم، در هیچ موردی نبوده که به خاطر دنیا، و نام و نشانش بخواهم ورود کنم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما و اعتقاد دینی ما این است که در وهله اول حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است بیان کرد: کسی که به عنوان نماینده انتخاب انتظار است افراد و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ها شروع شد بدانند متضرر خواهند شد. از روز اولی که ثبت نام کردم نکته‌ای را عرض کردم؛ ما موظف هستیم به عنوان جریان انقلاب حتماً اخلاق را رعایت کنیم، حتماً تلاش کنیم شأن انسان‌ها حفظ شود. اما اگر کسی بداخلاقی را شروع کرد نتیجه بد خواهد گرفت.
می‌شود، به هیچ عنوان بصورت فردی، کارآمد نخواهد بود. ما باید به جریان ایشان و اطرافیان ایشان توجه کنیم و ببینیم که افراد متخصص و تیم و کادری دارد که بتواند مشکلات را حل کند.
وی گفت: یکی از مجموعه‌های ریشه دار در کشور به عنوان جریان انقلاب هست که مدیران خوبی را پرورش داده، هم می‌تواند در ادامه بحث جوان گرایی را ایجاد کند و هم می‌تواند اصلاحات لازم را در زمینه مدیریتی به وجود بیاورد.

نادر منتظریان گفت: امروزه بی تدبیری‌های بزرگ سلامت مدیریتی کشور ما را در خطر انداخته است. شک نکنید انتخابات در این دوره مسیری را طی می‌کند، هر حوزه انتخابیه‌ای که به غیر از این جریان نماینده‌ای را به مجلس بفرستد در اقلیت خواهد بود، و در اقلیت بودن به ضرر این افراد خواهد بود، در همین راستا مجلس بعدی به سمت جریان انقلابی خواهد رفت. بنابراین نماینده‌ای که در اقلیت خواهد بود نخواهد توانست انتظارات را برآورده کند.

منتظریان ابراز کرد: مشکلات حوزه ما زیاد است، بیکاری تبدیل به سرطان شده، در حوزه گردشگری استعداد بین المللی داریم، زیرساخت‌های خوبی داریم ولی اینها هنوز مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. می‌توانیم مشکل تولید را با استفاده از سرمایه گذارها و بانک‌ها حل کنیم و به واسطه آن اشتغال و بیکاری جوانان را حل کنیم.

منتظریان تصریح کرد: برای اشتغال جوانان برنامه داریم، اهدافی داریم. اگر از جریان انقلابی نماینده‌ای منتخب مردم همه کاندیداها اموال و امکانات خود را و بودجه خود را اعلام کنند. بنده صاحب دو خانه کلنگی در یاسوج هستم. یک قطعه زمین 250 متری در یاسوج هستم. 3 فرزند دارم و دو خودروی پژو و سمند دارم.

شود، این فرد نیست که بالا رفته بلکه جریان انقلابی است که بالا می‌رود.

منتظریان افزود: این دوره دوره لیدرها نیست و دوره لیدراها به پایان رسیده، این دوره دوره بدنه جامعه است. بدنه جامعه خواسته دیگری دارد. امروز جامعه خواسته‌هایی دارد که در این جریان براورده می‌شود. تابع فضای روانی که برخی‌ها ایجاد می‌کنند نباشید.

وی گفت: انتظار است، کاندیداها، افراد و طرفدارانشان بداخلاقی‌هایشان را شروع نکنند، اگر بداخلاقی‌ها شروع شد بدانند متضرر خواهند شد. از روز اولی که ثبت نام کردم نکته‌ای را عرض کردم؛ ما موظف هستیم به عنوان جریان انقلاب حتماً اخلاق را رعایت کنیم، حتماً تلاش کنیم شأن انسان‌ها حفظ شود. اما اگر کسی بداخلاقی را شروع کرد نتیجه بد خواهد گرفت.

منتظریان با اعلام لیست اموال خود در میان مردم تشریح کرد: در زمینه پویش شفافیت مالی، همه کاندیداها اموال و امکانات خود را و بودجه خود را اعلام کنند. بنده صاحب دو خانه کلنگی در یاسوج هستم. یک قطعه زمین 250 متری در یاسوج هستم. 3 فرزند پسر، و 2 دختر دارم و دو خودروی پژو و سمند دارم. چهل سال دارم کار می‌کنیم، از زندگی راضی هستیم و شرایط خوبی داریم. از بقیه کاندیداها هم درخواستم این است که اموال خود را شفاف سازی کنند.

وی در انتها گفت: تمام مردم بویراحمد علیا و سفلی در قلب ما جای دارند. کاری نکنیم وقتی رفتیم در مجلس، بعداً بخواهیم هزینه 4 سال را طی ده سال بدهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرج گفت:

    قبول و پیروزی ان شاءالله حاجی جان

  2. بویراحمد گفت:

    ارزوی پیروزی برای حاجی بزرگوارمان داریم🌹🌹

دیدگاه شما