دوشنبه 18 آذر 1398 - 18:31

سری جدید قسم های جلاله عدل هاشمی پور هم رسید!/+فیلم

اخیراً کلیپی از عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه در مجلس منتشر شده است که وی در آن قسم یاد می کند که پیشنهاد پست وزارت به وی داده اند تا از کار و زار انتخابات کنار برود.

به گزارش بویرنیوز، کلیپ جدید قسم عدل هاشمی پور مرذم را یاد قسم قبلی وی می اندازد.

مهرماه سال 92 بود که عدل هاشمی پور در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت بیان گفت: “تو این جمع هم میگم؛ اگر شما یه روز دیدید اسم من (برای نامزدی مجلس) اومد؛ بگید تف بر این آدم؛ این آدم ملعونه؛ آقا کسی که قسم جلاله میخوره، بعد دوباره بخواد… این که خیلی بده این دیگه به درد هیچی نمیخوره؛ این دیگه مسلمان نیست.”

در آن زمان سیل انتقادات و فشارها به عدل هاشمی پور چنان بالا گرفت که وی مجبور شد از دفتر رهبر انقلاب استفتا کند.

حالا اما انتشار کلیپ جدیدی از قسم خوردن عدل هاشمی پور واکنش های تندتری داشته چرا که وی عملاً یکی از رقبا را نشانه گرفته است و باید دید طی روزهای آینده این نماینده مجلس برای قسم جدیدش چه سند معتبری دارد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    البته آن استفتا هم مطابق واقعیت طرح نشد . او استفتا کرد که اگر کسی تحت فشار قسمی بخورد چه حکمی دارد ( تقریبا به همین مضمون ) در حالی که همه می دانند در آن جلسه هیچ فشاری مطرح نبود . جلسه هیچ ربطی به انتخابات نداشت فقط خودش مطرح کرد و خودش هم قسم جلاله خورد .
    متاسفانه فقط بعضی ها بحث استفتا اش را مطرح کردند و به اصل مطلب استفتا نپرداختند .
    از هر چه بگذریم اینگونه حتی استفتا کردن از اصل قسم خوردن بیشتر به دین و ایمان مردم ضربه می زند . مگر قرار است در استفتا هم کلاه سر دین بگذاریم ؟!

  2. عدل گفت:

    پیغمبر بزنت‌ اگه درو ایکنی

  3. ناشناس گفت:

    هابله وزارت خونه ها رو گذاشتن فقط براي حضرتعالي خخخخخخخ

  4. تنگ سپو ایل سترگ تامرادی گفت:

    به همون پیغمبر یک حرف از این جمله ای برزبان آوردی مطابق واقعیت نیست .چون در این 6 سال( قبل و زمان نمایندگی )جزء دروغ هیچی از شما ندیدیم.راجع به استفتا از دفتر مقام معظم رهبری هم اگر مکاتبه ایشون با دقت مطالعه بفرمایید متوجه خواهید شد باز هم به رهبری دروغ گفته و در متن قلب واقعیت نموده است.

  5. فرموده حضرت علی از لحاظ ریاضی : پست و مقام < آب چرکین بینی بز گفت:

    کلا انسان برای حرف های راست هم نباید قسم بخورد چه برسد زمانی که مثل ایشان دروغ هم بگوید آخه پست و مقام چه ارزشی دارد…حضرت علی فرمود: پست و مقام در نظر من از آب چرکینی که از بینی بز بیرون می آید هم پست تر و بی ارزشتر است

  6. بهت قول وزارت دادن قبول نکردی… عجیبه آگه منظورت ((موحد)) هست شما ایشون را وزیر کنید آگه دیدید اسم مجلس رو بیاره..آگه میگفتید استاندار.مدیرکلی یه چیزی… حالا گیریم که قبول کردی میخوای وزیر چی بشی…کار هر کسی نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن

دیدگاه شما