یکشنبه 17 آذر 1398 - 9:02

اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سوی وزیر معرفی شدند

دکتر ایروان مسعودی اصل قائم مقام کنونی مرکز پژوهش‌های مجلس از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد در کارنامه خود مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاون دانشجویی دانشگاه آزاد و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی را دارد.

بويرنيوز/ بنا به پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج عضو جدید هیات‌ امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  منصوب شدند.

به گزارش مهر دنا از یاسوج، سعید نمکی در این حکم خطاب ایروان مسعودی اصل،سید کامل تقوی نژاد،سید منصور رایگانی،خداداد غریب پور جهان آباد و غلامرضا تاجگردون آورده است:

در اجرای بند «ج» ماده ۱ قانون تشکیل هیات‌های امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به‌موجب این ابلاغ به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در این جایگاه ارزشمند، زمینه‌ساز استقلال دانشگاه همسو باسیاست‌ها و راهبردهای کلان این وزارت به‌ویژه در امور آموزشی و پژوهشی، بهداشت و درمان، اداری و مالی باشید.

از خداوند متعال توفیق و بهروزی جنابعالی را برای دستیابی به اهداف حوزه‌های مختلف سلامت با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی خواستارم.

دکتر ایروان مسعودی اصل از فرزندان شایسته کهگیلویه و بویراحمد در کارنامه خود مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، سرپرست معاونت فرهنگی – اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد کشور، مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، معاون اداره کل حمایتی و امدادی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، مدیرکل امور مجلس کمیته امداد و قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314335
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما