شنبه 16 آذر 1398 - 20:40

گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا مشخص شد/+عکس

نادر منتظریان؛ مدیرکل سابق اطلاعات قزوین کاندیدای بویراحمد و دنا شد.

به گزارش بویرنیوز؛ نادر منتظریان کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس یازدهم پس از نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت: از بزرگان جریان اصولگرا تقدیر و تشکر دارم زیرا به بنده اعتماد کردند، آقای هدایت خواه به عنوان بزرگ این جریان قرار بود کاندیدای جریان معرفی شود اما در تهران معرفی شدند، با وجود نیروهای متعدد این جریان نتیجه گیری شد که ما نماینده این جریان باشیم.

منتظریان در پاسخ به این سوال که آیا تعدد کاندیداها و اختلافات به نفع جریان رقیب نیست گفت: ثبت نام آزاد است و هرکس که توانایی ثبت نام دارد میتواند ورود کند، این موضوع سبب تشتت نخواهد بود و اختلاف به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: در این دوره چون جامعه مشکلات زیاد و فراوانی دارد و به دلیل این که نیروهای انقلابی با انگیزه فراوان به دنبال تحول و حل مشکلات مردم هستند و باید با مدیریت جهادی توسط این گروه مشکلات حل شود و باید کسانی که از جنس مردم هستند انتخاب شوند و با حضور در مسوولیت های مختلف نشان دادیم که می توانیم جهت مشکلات مردم تلاش کنیم.

منتظریان گفت: یکی از شاخص های جریان رای آوری عمومی است، با توجه به شناخت و حضور ۳۹ ساله و نظرسنجی ها بالاترین سطح رای آوری را خواهم داشت، ما آمادگی داریم هر برادری از هر سطحی که میثاقنامه ما را بپذیرند در خدمت آنها خواهیم بود.

وی افزود: آقای هدایت خواه در انتخاب بنده نقش داشته است و تصمیم گرفته شد که بنده انتخاب شوم، اگر مهدی روشنفکر میثاقنامه را امضا کند و بعد از ارزیابی ها و نظر سنجی ها، وی را خواهیم پذیرفت.

منتظریان در خصوص عملکرد نماینده فعلی بویراحمد و دنا گفت: احساس میکنم ضرورت است بنده در این شرایط حضور پیدا کنم، خدمات آقای زارعی میتوانست بهتر باشد، نسبت به شرایط کلی و در ۴۱ ساله خدمات برجسته صورت گرفته است و شرایط و خدمات بهتر شده است.

وی افزود: ما از جنس مردم هستیم و به عنوان کسی که همراه مردم هستیم در خدمت آنها خواهیم بود.

کاندیدای انتخابات مجلس در بویراحمد گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم در آسایش باشند و هیچگونه تقابلی وجود نداشته باشد و اعتقاد این است که در خدمت مردم هستیم و برنامه ها را به مردم عرضه کرده و نیاز داریم مردم ما را حمایت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314312
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درخشنده گفت:

    شورش در اورید شماها

  2. سید گفت:

    باارزوی موفقیت

  3. غضنفر گفت:

    ای دیگه کیه ؟

  4. ناشناس گفت:

    خودشون روبه اون راه میزنن

  5. یاعلی گفت:

    مرد اقتدار عزت بویراحمد

  6. ناشناس گفت:

    یک شخص امنیتی و‌ اطلاعاتی رو‌بفرستیم مجلس ؟!؟
    !!
    فکر نکنم 🙂

  7. از دشتروم گفت:

    ما می توانیم…….

  8. ناشناس گفت:

    به امید موفقیت حاجی

  9. نبی زاده گفت:

    خیلی عالی شد دل گرم شد

دیدگاه شما