شنبه 16 آذر 1398 - 10:07

نامزدهاي مطرح انتخابات مجلس در حوزه هاي سه گانه کهگيلويه و بويراحمد چه گفتند؟

نام نويسي انتخابات مجلس يازدهم در حالي ساعات پاياني خود را سپري مي کند که عمدتاً مهم ترين و شاخص ترين چهره هاي انتخاباتي در هر سه حوزه انتخابيه کهگيلويه و بويراحمد نام نويسي کردند.

به گزارش بويرنيوز،‌اين نامزدها در نشست هاي خبري خود پس از ثبت نام به مواردي اشاره کردند و از برخي برنامه هاي خود براي آينده گفتند که در ادامه گوشه اي از سخنان آنها را با هم مرور ميکنيم.

غلامرضا تاجگردون:(گچساران و باشت)

مدرک تحصیلی من دکترا از بلژیک است و یک مدرک دیگر کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی دارم که هر دو را به هیئت اجرایی تقدیم کردم.

مردم از گرانی ناراحت و نگران هستند و  آنچه که در پیش رو داریم این است که مردم ایران فهیم هستند امیدواریم که مسوولان این موضوع را درک کنند.

یک تعداد افرادی بودند که می خواستند از من رشوه بگیرند که بعد از آن هم سکوت کردند.

در مجلس نهم همه مجلس اصولگرا بودند و  من کار کردم، مجلس آن گونه نیست که بخواهد نیروهای فرهیخته را کنار بگذارد.

درصد رای مشخص نیست ولی برای خودم پیش‌بینی هایی دارم رای من بالاست.

نستور درخشنده‌پور:(بويراحمد و دنا)

مملکت نیازمند جرم‌گیری است باید به اصول اولیه انقلاب برگردیم و اصول را بازبینی کنیم همانگونه که امام جامعه می فرمایند باید بر اساس اصول انقلاب حرکت کنیم.

اعتقاد دارم بویراحمد در جای واقعی خودش نیست هرچند زحمت هاي زيادي هم کشيده شده است.

 در صدد زیادی از رای من رای قومی است که رای آشناییان و دوستان و فامیل است و در نظرسنجی‌هایی که شده نیز وضعیت ما بسیار خوب است،‌ اصلاح طلب و اصولگرای فعلی را تا زمانی که در خط رهبری نباشند قبول ندارم.

اردوان ایزدپناه:(بويراحمد و دنا)

۵۱ سال سن دارم، دارای ۳ فرزند یک پسر و دو دختر و همچنین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت دولتی و ارشد حقوق عمومی و سابقه حدود ۲۸ سال خدمت هستم.

من آمده‌ام تا اندیشه و عقلانیت و شایسته سالاری را حاکم کنم و با منطقه گرایی و قوم گرایی، منفعت طلبی مبارزه کنم.

من فکر می‌کنم عزت بویراحمد بستگی به شخص خاصی ندارد، بویراحمد همیشه عزتمند بوده و انشالله آینده عزت مندتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد:(کهگيلويه بزرگ)

به لطف خدا تائیدم و هیچ مشکلی ندارم.

از روز بعد از انتخابات تا الان لحظه ای مردم را رها نکرده و در کنارشان بودم .

یکهزار و۱۳۰ روستای بدون هر گونه امکانات را تحویل گرفتم و روزی که رفتم جایی نبود ک از زیر ساخت محروم باشد.

روزی که شهرستان کهگیلویه را تحویل گرفتم یک تخت بیمارستان نداشت واحد دانشگاهی وجود نداشت از فضای آموزشی محروم بود جاده و دیگر زیر ساخت‌ها نبود،‌ اگر کارهای انجام گرفته در دوران نمایندگی را بگویم مثنوی هزار من خواهد شد.

موحد تصریح کرد: موافقت احداث پتروشیمی و سیمان سپو و موافقت واگذاری جاده پاتاوه به دهدشت به قرارگاه را بنده اخد کردم.

حضور افراد توانمند در انتخابات منافاتی با گام دوم انقلاب ندارد و اتفاقا در راستای فرمایش اخیر رهبر انقلاب مبنی بر این است که هر کس توان دارد وارد کارزار شود.

غلام محمد زارعي:(بويراحمد و دنا)

جربه موفق و شیرینی داریم در این 8 سال، که با آسیب شناسی نواقص بیشتر تلاش می‌کنیم. ما باید همیشه در اندیشه مردم باشیم.

من در همه دوران انتخاباتی گفتیم، ما یک کاندیدای مستقل مردمی هستم. یک کاندیدای مستقل مردمی فراتر از یک جریان سیاسی تعریف می‌شود.

سعی کردیم در دوران مسئولیتمان انتظارات و توقعات مردم را منطقی مدیریت کنیم. اما هیچ وقت حاضر نبودیم که مردم مطالبه گر نباشد. این روحیه پرسشگری و مطالبه گری مردم طبعاً توقعات را به سمت نماینده افزایش می‌دهد. نباید خسته شویم و از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره را ببریم.

سید قدرت الله حسینی بحرینی:(گچساران و باشت)

تاجگردون از سر تکبر سخن می‌گوید، چگونه می‌توان عملکرد گذشتگان را نادیده گرفت، اگر تاجگردون عملکرد چهار ساله ما را داشت صدای بوق و کرنای آن به آسمان هفتم می‌رسید.

 2 بیمارستان در زمان نمایندگی من کلنگ زنی و تا حدودی پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وقتی پسر عموی آقای تاجگردون نماینده بودند کل شهرستان دست آنها بود و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بود با تکبر مطرح می‌کنند که 30 سال شهر دست ما بوده است، چرا نمی‌گویند لامپ‌های سفره‌های مردم را خاموش کردند.

شهرستان شدن باشت با جمعیت کمی که داشت و تبدیل بوستان به بخش در زمان من رخ داد و هیچگاه مانور ندادم اما کار بزرگی بود و اگر خود آقای تاجگردون این کار را می کرد، اکنون تاجگردون  این کارها را در بوق و کرنا می‌کرد.

این پروژه دریاچه مصنوعی که تاکنون 35میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به ۱۵میلیارد تومان دارد این جای سوال است که این هزینه کجا صرف شده است و نتیجه کار چیست.

یک لشکر چهل و پنج هزار نفری پشت سر من هستند و بنده هم امروز نمود آن لشکر هستم.

ما واقعیت‌های جامعه را می‌بینیم و از پتانسیل اصولگرا و اصلاح طلب‌ها استفاده خواهیم کرد.

شاپور رمضانی (بويراحمد و دنا)

استاد دانشگاه یاسوج با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به ثبت رساند.

او در جمع هواداران گفته بود براي اصلاح آينده،‌برچيدن نگاه هاي قوميتي به توسعه و آباداني آمده،‌ بيشترين تمرکز او بر آبنده و ايجاد شرايط مناسب مديريتي براي پيشبرد بهتر امورات و تحقق بهتر خواسته هاي مردم از مجموعه مسئولان و نماينده است.

او گفت:

اگر یک کارآفرین بخواهد برای نبود شغل حرکتی کند بعد از شب یا روز متوجه میشود قیمت ها و پایداری اقتصادی تغییر کرده است، این عدم شفافیت سبب شده که ۶بچگانه پیش بینی اقتصادی قابل فهم نباشد.

اقتصاد کشور ما بیمار است و چالش دارد و باید بر روی آن به اجماع رسید، به عنوان مثال نمایندگان مجلس باید با تصویب قوانین رقابتی در اقتصاد و عدالت اقتصادی به پویایی اقتصاد کمک کنند و از تجمع منابع ثروت برای عده کمی از جامعه و فقر در‌جامعه جلوگیری شود، تصویب قوانین می تواند این مشکلات را حل کند و از چالش ها جلوگیری کند.

اصلاحات خانواده بزرگی است در استان ما هم افراد خوشنامی این مجموعه را تشکیل میدهد، بنده و جوانانی که به عنوان اصلاحطلب مطرح هستند به عنوان نسل نو تمایل داریم این تفکر را در شکل اصلاح شده آن مشاهده کنیم،امروز نسل نو اصلاح طلبان در به وجود آمدن مشکلات اقتصادی نقشی نداشته اند از همه دوستان اصلاحطلب تقاضا داریم ما را کمک و یاری کرده و با توجه به پیشکسوتی اصلاح طلبان در چارچوب آنها حرکت خواهیم کرد.

اردلان زینل‌زاده: (گچساران و باشت)

با توجه به شرایط فعلی و الزامی که در جامعه  است تصمیم بر آن گرفتم که در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کنم.

مدرک تحصیلی من  کارشناسی ارشد جغرافیای و برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و در سال 1380 فارغ التحصیل شدم در آن زمان مدرک کارشناسی ارشد در هر کوچه ای صادر نمی شد.

متاسفانه در جامعه نگاهی وجود دارد که می‌گویند برنامه شما در آینده چیست این نگاه اشتباه است وظیفه نماینده نظارت بر اجرا و تصویب قانون و اصلاح قوانین و جلوگیری از موازی کاری‌ است.

کنار رفتن من هیچ نفعی برای آقای حسینی ندارد بنابراین کنار نخواهم رفت.

هیچ خیانتی نکردم که نگران تایید صلاحیتم باشم و زمانی که دستگاه قضایی این مسئله را رصد می کرد اصلا نگران نبودم چرا که می دانستم بی گناه پای دار می رود اما بالای دار نمی رود و از این بابت نگرانی ندارم.

آقای تاجگردون در بودجه تاثیرگذار بوده و من به عنوان شهردار سابق که پروژه‌های عمرانی را انجام  می‌دادم میزان اثرگذاری آقای تاجگردون  را در زمینه بودجه به نسبت دیگر نمایندگان ادوار گذشته  اثرگذار می دانم اما گذشتگان عدالت آنها بیشتر بود.

مهدی روشنفکر:(بويراحمد و دنا)

50 درصد از آرایی که در زادگاه من است مربوط به دو رقیب دیگر انتخاباتیم بود اما در زادگاه آنها آمار نشان می‌دهد که آرای آنها از من بیشتر بوده است.

مشکل اصلی ما این نیست که طایفه به کسی رای دهد بلکه استخدام فامیلی و انحصارطلبی محکوم است، رقیب من انحصارطلبی و کسانی هستند که اهل تبعیض بوده و به قانون و جوانان توجه نمی‌کنند.

از اصولگرایی که تمامیت خواه نباشد و اصلاح طلبی که به بی بند و باری اعتقاد نداشته باشد با آغوش باز استقبال می‌کنم.

عدل هاشمی‌پور:(کهگيلويه بزرگ)

نبال القاب، عناوین و قدرت طلبی نیستم و قصد بداخلاقی هم ندارم ،‌ چیزی که مرا وادار به حضور در صحنه کرد توجه ویژه به زیر ساخت‌ها و کارهای زیربنایی و خروج از بن بست است.

تعیین تکلیف پتروشیمی، تخصیص آب از رودخانه مارون، نیروگاه برق پادوک به مهمترین طرح‌های صنعتی در شهرستان است،‌ در پتروشیمی ۲۵۰ نفر طی این مدت مشغول بکار شدند و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

در صورت عدم راهیابی به مجلس اولین نفری هستم که به منتخب مردم تبریک خواهم گفت.

محمد بهرامی:(بويراحمد و دنا)

ما هم تابع دوستان هستیم. مشورتی که با دوستان داشتیم بر اساس یک ساز و کار منطقی، ساز و کاری که شورای هماهنگی با مشورت دوستان بزرگ جریان، افراد صاحب نفوذ و تأثیر گذار و مهمتر از همه احترام به مردم و در کنار مردم تصمیم بگیرند. ما هم می‌پذیریم.

سید به عنوان بزرگ ما قابل احترام است و جلساتی که داشتیم، ایشان فرمودند که در کنار دوستان تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

انتخابات آینده رقابت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

فرزاد نجات نيا:(کهگيلويه بزرگ)

این توانایی را به عنوان یک جوان انقلابی در خود می‌بینم که بتوانم در کهگیلویه نقش‌آفرینی کنم.

تصویب برجام در 20 دقیقه اشتباه بود دولت و مجلس باید به منویات رهبر انقلاب در این زمینه عمل می‌کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درودبرسناتورزارعی که کوله باری ازمشکلات روازرودوش مردم برداشته

  2. ناشناس گفت:

    به امیدخدا ویاری مردم بازهم حاجی عزیزمیره بهارستان

  3. علیرضا حسین زاده خلف آباد گفت:

    ((مجلسی که به فساد ناخنک میزند باید با رای مردم به توپ بسته شود)) دکتر شاپور رمضانی
    درود بر صدای رسای عدالت و آزادگی…

  4. بویراحمد گفت:

    خدایی فقط اقای زارعی میتونه حلال مشکلات وعقب افتادگی های بویراحمد ودنا باشه

  5. علی گفت:

    من اعتقاد دارم باید به نفرات تازه نفس و با برنامه و فکر جدید میدان بدهیم،نمایندگان قبلی اگر کاری میخواستند انجام بدهند دراین ۸سال انجام میدادند،نیروی تازه نفس و جوان گره گشای مشکلات استان و شهرماست..

  6. ح گفت:

    فقط دکتر درخشنده پور

  7. واقع بین گفت:

    خدایی تا امروز هم قصد رای دادن به حاج زارعی را نداشتم اما هر چه نگاه میکنم بهتر از خودش برای این مردم در بین این کاندیداها کسی نمی تواند باشد. 8 سال تجربه و انگیزه خدمت می تواند براب آینده این استان خیلی مفید باشد.

  8. چنارستان گفت:

    کرخوب چنارسونی بازم بهارسونی یازهرا

  9. حسن زاده گفت:

    درود بر دکتر رمضانی با روحیه خلاق و افکار نو

  10. تامرادی گفت:

    چترها را باید بست .زیر باران باید رفت. فکر را خاطره را زیر باران باید برد. با همه مردم شهر زیر باران باید رفت. درود بر اسوه شجاعت و صداقت دکتر رمضانی

  11. محمد گفت:

    دکتر رمضانی مرد عمل ومردمی

  12. ذولفقاری گفت:

    آن مرد آمد آن مرد تنها امد.درود بر شاهپور

  13. یزدانپناه گفت:

    بی ریا تر از همش همون رمضانیه. خیلی ازش شنیدم که کاربلدتره.ازش خوشم میاد .ما دانشجویان که خیلی میخوایمیش

  14. ناشناس گفت:

    فقط شاپور اصلاحات

  15. ناشناس گفت:

    واویلااااااا حسن زاده خو دوتا دوتا مدیرکل بودن بازم تغییرموضع دادن

  16. علی گفت:

    ایگلو هیچش هیچ کاری نیکنن خاطرتوجمع بو

  17. شجاعی گفت:

    فقط از بینشون رمضانی برتره از همه لحاظ ماشالله خدا حفظشون کنه برای مردم

  18. ناشناس گفت:

    انگیزه؟

  19. ‌دانشجو ارشد گفت:

    دکتر رمضانی مردی بزرگ از خانواده باشخصیت می‌باشد به خداوندی خدا اوهمان شخص مورد نظر ما هست که میتواند ما را از این دوگانگی از این سردرگمی بیرون بکشاند

  20. ناشناس گفت:

    زارعی 8سال چیکار کرد بگه تا بهش رای بدیم …بعضی روی سنگ پای قزوین کم کردن
    باید عرصه را به بقیه داد..

  21. ایروان بند .م گفت:

    حقیقتا صادق ترین فرد در بینشون دکتر رمضانی ….هم بی ریا ست ،هم جوان و تازه نفس،هم سواد علمی و سیاسیش بالاتر از همشون ،هم عدالت گرای ……..اقای زارعی اگه قصد پیشرفت به جامعه داشتند پس طی این 8 سال چه کردند؟؟به جز ترقی دوستان و فک و فامیل خودشون ….بیاید یک بار هم شده به ی فرد که هم بینشش رو داره هم فکرش و و هم اینکه عادل تر رای بدیم …بخدا شهرمون از این همه ناشایست ها و بی لیاقتی ها داره خفه میشه…مردم درک کنید توروخدااا

  22. محسن گفت:

    ما رو به خیر این حضرات امیدی نیس!
    اما رمضانی کر سختیه

  23. ناشناس گفت:

    کاندید ما رمضانی جوان

  24. دانشجو گفت:

    فقط روشنفکر.
    آزموده را دوباره آزمودن خطاست)(زارع-هدایت خواه-بهرامی) کار ازکاربراشون گدشت بروند کنار بهتر است.

  25. ناشناس گفت:

    فقط دکتر رمضانی

  26. علی گفت:

    من قصد رای دادن نداشتم ولی وقتی صحبت‌های دکتر رمضانی را شنیدم و شجاعت ، صداقت و صراحت گفتار او را دیدم و فهمیدم او زبان گویای مردم است و تنها کسی‌ست که بدون ترس و ملاحظه و محافظه‌کاری مشکلات مردم را بیان میکنه و روی صحبت‌ها و وعده‌هایش نیز هست همانطور که سابقه و گذشته ایشون موید این سخن میباشه، لذا با وجود احترام به همه کاندید‌ها اقای دکتر رمضانی را لایق نمایندگی می‌دانم و اگر تصمیم به رای دادن داشته باشم حتما به او رای می‌دهم

  27. ناشناس گفت:

    مرد عمل دکتر بهرامی ماشاءالله خدا حفظشون کنه

دیدگاه شما