پنجشنبه 14 آذر 1398 - 11:51

موحد آمد؛ روزی که از کهگیلویه  رفتم یک روستا نبود که زیرساخت نداشته باشد/ کار شخصی را از اباعبدالله یادگرفتم

نشست خبری نماینده اسبق کهگیلویه در محلس شورای اسلامی پس ازثبت نام دریازدهمین دوره انتخابات برگزار شد.

به گزارش”بویرنیوز”، حجت الاسلام موحد در پاسخ به خبرنگاران گفت:براساس تکلیفی که احساس کردم برای خدمت به مردم عزیز دیارم آمدم و تکلیف مهمتری از این نمیبینم.

موحد افزود:به لطف خدا تایید خواهم شد و هیچ مشکلی نداریم و همیشه قانون مداریم و راهکار همیشگی ما قانون است.

وی ادامه داد:امتحان را پس داده ایم و در هردو عرصه شکست و پیروزی نشان داده ام و۱۶ سال خدمت در مجلس را ادامه دادم و ازروز بعدازانتخابات پس ازشکست نیز درخدمت مردم بوده .

نماینده اسبق کهگیلویه گفت: عزت و اقتدار و همدلی و توسعه همه جانبه شعار ما خواهد بود.

موحد درباره نقدعملکردش درمدت نمایندگی خود نیز گفت: همه ابعادمطلب درباره خدمت ۱۶ساله باید بیان شود و آقایان مدعی بگویند چقدر اطلاعات از وضعیت کهگیلویه داشتند و الان بیایند بگویند کهگیلویه چند روستا دارد.

موحد گفت :روزی که از کهگیلویه  رفتم در ابعاد مختلف یک روستا نبود که زیرساخت نداشته باشد و کار شخصی را ازا باعبدالله یادگرفتم.

وی پتروشیمی و سیمان سبو و طرح های مثل جاده  پاتاوه به دهدشت و همچنین جاده تنگ پیرزال  را طرح های ویژه دوران خود برشمرد و گفت:مقید به حرکت در گام دوم انقلاب ارایه شده از مقام معظم رهبری هستم،ولی ببینید. درباره میدان دادن به جوانان در ابن دوره، لا اله، الا الله ان را هم ببیند. بعضی لا اله آن را می گویند اما الا الله آن را نه. مجلس جای تدبیر، اقتدار و تجربه است.

موحد گفت: ما هم موافق هستیم که در چنین مسیرهایی جوانان بیایند وارد شوند و ما می خواهیم مسیر را برای آنها هموار کنیم. اما ما معتقدیم اگر قرار شد برای گام دوم انقلاب توجه شود همه ابعاد آن مورد توجه قرار بگیرد. مقام معظم رهبری نفرمود که اگر کسی توانمند و قدرتمند و تجربه داشت، خودش را وارد میدان نکند. این منافاتی ندارد. رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایش شان فرمودند هر کس توان دارند وارد این عرصه شوند. بنده هم توان ان را دارم.

حجت الاسلام موحد ادامه داد:بخش سرفاریاب در دوران نمایندگی ما شکل گرفت.

وی اظهار کرد: اگر خداوند منان مدد فرماید و مردم هم این لطف را در حق بنده داشته باشند موفق خواهیم شد.

موحد تصریح کرد: اولویت اول من برای حل مشکل نسل جوان است. نسلی که به هر حال امروز همه امیدها و آرزوهای ما رشد و ارتقاء این عزیزان در ابعاد مختلف است.

وی افزود: توسعه ابعاد مختلف دارد و باید به سمتی برویم که با وحدت، همدلی و همراهی همه گروه ها و مردم این مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم برای حل مشکلات مردم و شهر و دیار مان تلاش کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=314079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما