شنبه 9 آذر 1398 - 10:35

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ تکذیب بازگشت نیروهای مازاد به ستاد دانشگاه

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی این دانشگاه خبرداد.

بويرنيوز– جلال پوران فرد ” گفت: بدلیل قطع اینترنت و برقرار نشدن آن در برخی از استان های کشور، امکان بارگذاری اطلاعات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای ثبت نام متقاضیان از سراسر کشور وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آمادگی بارگذاری آزمون استخدامی را دارد، اظهارداشت: با رفع مشکلات کنونی اینترنت، آزمون بارگذاری خواهد شد.

این مسوول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تعداد پذیرفته شدگان در این آزمون را ۱۷۴ نفر در قالب های شرکتی و رسمی عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۸ نفر از این تعداد در بخش نگهبانی استخدام می شوند.

پوران فرد در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی از نیروهای اخراج شده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج به ستاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگردانده شده اند، آیا صحت دارد؟ با اظهار تاسف خاطرنشان کرد: انتشار اخبار نادرست بطور حتم پیگرد قانونی دارد و آنانی که این اخبار را منتشر می کنند یک اسم از نیروهای مازاد که به ستاد دانشگاه بازگشته و مشغول به کار شده اند را منتشر کنند.

وی گفت: هیچ نیرویی از نیروهای مازاد بیمارستان شهید جلیل یاسوج و یا هر مرکز بهداشتی و درمانی به کار بازنگشته و اگه دوست داشته باشند می توانند در آزمون استخدامی پیش رو در صورت داشتن شرایط ثبت نام و شرکت کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم خواست به اخبار کذب در ارتباط با بکارگیری نیروهای مازاد در این دانشگاه توجهی نکنند و مطمئن باشند اخبار دقیق بطور منظم منتشر خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313635
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما