جمعه 24 آبان 1398 - 15:44

توصیه امام جمعه یاسوج به مردم پس از گرانی بنزین

امام جمعه موقت یاسوج جلوگیری از قاچاق بنزین و واریز سود حاصل این افزایش قیمت به حساب خانوارهای نیازمند را از مهمترین دلایل قیمت بنزین عنوان کرد و گفت: مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از افزایش قیمت بنزین باشند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید‌جواد خاضع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه به دلیل اختلاف قیمت بنزین در ایران با کشورهای همجوار، بخش عمده‌ای از این سرمایه ملی قاچاق می‌شود، اظهار داشت: از شب گذشته بحث سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کشور آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه این افزایش قیمت آثار و تبعات مثبتی در آینده خواهد داشت، عنوان کرد: جلوگیری از قاچاق بنزین و واریز سود حاصل از این افزایش قیمت به حساب 18 میلیون خانوار نیازمند با جمعیت 60 میلیوناز جمله آثار مثبت این اقدام بوده که دشمنان می‌خواهند از این افزایش قیمت بنزین در ایران حاشیه سازی و سوء استفاده کنند که باید مردم هوشیار باشند.

خاضع باتبریک 17 ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع)، ادامه داد: وحدت امت اسلامی اهمیت و ضرورت زیادی دارد و عزت و اقتدار همه جانبه مسلمانان در پرتو همبستگی و انسجام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسلمانان دارای دشمنان مشترکی هستند که چشم طمع به منابع آنان دارند و یکی از راه‌های مقابله با این توطئه داشتن اتحاد و انسجام است.

خاضع با اشاره به 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ادامه داد: مطالعه نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی هر جامعه‌ای دارد و باید خرید کتاب در سبد هزینه خانوارها قرار گیرد.

وی با اشاره به 29 آبان ماه سالروز آغاز هفته بسیج، بیان کرد: پنجم آذرماه سال 58 امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر فرمودند و بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است و بعد از 40 سال هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که تاکنون خدمات مهمی از سوی بسیج در تمامی عرصه‌ها انجام شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی شکست ناپذیر شده است.

خاضع تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود مسئولان اجرایی برای خدمت به مردم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در چنین جامعه‌ای خبری از فساد، تبعیض، بی عدالتی، رانت و رشوه نیست.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که عدالت و مبارزه با فساد دو اصل لازم و ملزوم همدیگر هستند و به فرموده معظم له تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند برقراری عدالت اقتصادی است.

خاضع اظهار داشت: قوه قضائیه اقدام‌های مناسبی را برای مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدان انجام داده که باید هرچه بیشتر از سوی مردم و دولت حمایت شوند و این اقدام‌ها سبب افزایش اعتماد مردم شده که در صورت حمایت می‌تواند با صلابت تر ادامه داشته باشد.

وی افزود: گام چهارم کاهش تعهدات برجام به تازگی از سوی ایران برداشته شده و برداشتن چنین گامی لازم بود زیرا اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند که با توجه به این بد عهدی‌ها برداشتن این گام‌ها لازم بود و نباید بیش از این کشور را معطل وعده‌های دروغین اروپایی‌ها کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=313077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یک معترض گفت:

    خب بجای گرون کردن جلوی قاچاق رو بگیرن
    اگر اینطوریه بنزین تو ترکیه بنزین لیتری 14 هزارتومانه ما هم بشیم 14 هزارتومان درآمد ترکیه هم بهمون بدن
    اینطوری فشار رومون هست و بنزین هم قاچاق میشه

  2. ناشناس گفت:

    خوش به حالت

دیدگاه شما