دوشنبه 29 مهر 1398 - 8:08

تقسیم افراد به انقلابی و ضد انقلاب تیشه به ریشه کشور می زند

نماینده مردم شیراز معتقد است که برخی‌ها با دوقطبی کردن جامعه تیشه به ریشه اتحاد ملی می‌زنند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دو قطبی‌سازی‌های موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: بی‌اعتمادی یکی از مسائلی بوده که باعث وضعیت فعلی جامعه ما شده، و به هر حال خطرناکترین شکاف در جامعه هم بی‌اعتمادی مردم به مسئولان، همین دوقطبی سازی‌هایی است که دائما افراد برای توجیه کارهای خود بوجود می‌آورند و در نهایت مردم هم نتیجه و خروجی عملی از آن نمی‌بینند.

دو قطبی‌سازی در جامعه سبب بی اعتمادی می‌شود

وی در ادامه افزود: اتهام زدن، فضاسازی، دوقطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف در هرزمینه‌ای که باشد، مخرب است؛ با خودی و غیرخودی کردن به اشکال گوناگون بین ادیان، مذاهب و اقوام به اتحادملی ضربه زده می شود و همه این مسائل نهایتا باعث افزایش بی‌اعتمادی عمومی به حاکمیت و مسئولان خواهد شد و به جز ایجاد بی‌اعتمادی هیچ سود دیگری در پی ندارد.

بهترین راه حل برای گذر از ایجاد دوقطبی در جامعه عقلانیت است

نماینده مردم شیراز به راه حل اساسی برای عبور از این فضاسازی‌ها در جامعه اشاره و تاکید کرد:  بهترین راه حل برای گذر از اینچنین مسائلی عقلانیت و در اولویت قرار دادن منافع ملی است و متاسفانه بنده مشاهده نمی‌کنم که اراده‌ای بر این باشد که عده‌ای منافع ملی را به منافع جناحی یا مطرح کردن منافع شخصی خود ترجیح بدهند .

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: افرادی که جامعه را خودی و غیرخودی و یا انقلابی و غیر انقلابی تقسیم می‌‎کنند، در حقیقت تیشه به ریشه اتحاد ملی می‌زنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311831
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما