یکشنبه 28 مهر 1398 - 11:37

کنایه های انتخاباتی غلامرضا تاجگردون؛من غلامرضا تاج گردونم فرزند کل ظفر که مباشر خان است

نشست صمیمی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم روستای آرو روز گذشته برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز ، تاجگردون در این نشست گفته بود : تا دو ماه پیش تصمیمم بر نیامدن بود و از آنهایی نیستم که قسم بخورم توی این امامزاده و آن امامزاده که نمی آیم ومنطقا فکر می کردم کسی باید باشد و کمکش کرد تا ادامه بدهد و یهو دیدم شرایط شهرم جوری شد که احساس کردم که کاری نکرده ام و دوباره اتفاقاتی افتاد و حرف هایی کنار هم چیده شد و قشونی بسیج شدند که این (تاج گردون)به مجلس نرود و من نمی دانم چه خیانتی به مردم گچساران و باشت کرده ام که به مجلس نروم؟

تاجگردون افزود : هرچه فکرمیکنم دوست دارم آنهایی که این موضاعات را مطرح می کنند ،خیانت های مرا برای اعلام به مردم ردیف کنند!وقتی این موضوعات را کنار هم می گذارم می فهمم این کارها برای رضای خدا و مردم نیست و برای چیزهای دیگر است و من معنی چیزهای دیگر را نمی فهمم و نمی دانم دنبال چه چیزهایی هستند ولی میدانم خیر و صلاح مردم در این اتفاق حاصل نخواهد شد.

نماینده گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود گفته است:می گویند دولت بعدی دولت اصولگراهاست مگر نه همین مجوز گازرسانی به بویراحمد گرمسیر را در زمان جناب احمدی نژاد گرفتم و من در سوابق نمایندگان قبلی شهرستان خواندم که گازرسانی به بویراحمد گرمسیر منتفی است و دنبال گاز نباشند و این سند مکتوب است!

تاجگردون افزود : اولین صورتجلسه ای که من با دو وزیر امضاکردم جاده باباکلان -چرام -گناوه بود که به پاتاوه و دهدشت وصل بشود و من و رستم قاسمی ونیکزاد وزیر راه وقت صورتجلسه را امضا کردیم و آن دو وزیر مربوط به دولت آقای احمدی نژاد بود؛من دردولت اصولگرا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بودم و شماهایی که در دولت و مجلس اصولگراخودتان بودید چه کار کردید؟

نماینده گچساران و باشت خطاب به کسانیکه بدنبال رد صلاحیت او هستند ، گفت:آقایان بعد از چهل سال از گذشت انقلاب تازه یادشان افتاده است که من کیم؟من غلامرضا تاج گردونم فرزند کل ظفر که مباشر خان است اما حداقل مال من مشخص بود اما آدم های نوکیسه ای آمده اند که ده برابر من مال دارند که باید دید اینها از کجا آورده اند ؟

آن مسئولی که در مرکز دنبال پرونده سازی برای من است و در شهرستان عده ای به او وصل هستند صدایش زدم و به او گفتم :تو خود را انسان متشرعی می دانی ومن خودم را انسان متشرعی نمی دانم و گفتم یک جمله به تو می گویم که در ذهنت بسپاری و به کسانی که در شهر من در حال تخریبم هستند هم عرض می کنم :اگر در مال آنها سهوا مال حرام رفته باشد در زندگی من سهوا هم مال حرام نیامده است پس دنبال موضوع مالی و اقتصادی نباشید و بعد می گویند در جلسات تاج گردون نروید این آقا رد صلاحیت می شود و بعد و پشیمان می شوید و بعد نمی توانید برگردید خوب خسته نمی شوید که دوازده سال است این حرفها را می زنید؟و بعد هم مهره چینی می کنید و از بویراحمد گرمسیر و ترک و باوی و غیره لشکرکشی می کنید مگر مردم ابزار شما هستند ؟و حتما کاندیدای عزیز که در صحنه هستند عقلشان می رسد که بازیچه نشوند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سدمناف کشاورز گفت:

    فقط میگم ….استاد مکرررررر

  2. ن ن گفت:

    احسنت مردبزرگ

  3. ناشناس گفت:

    مباشر یعنی پیشکار ، وردست…..عجب !

  4. شهروند گفت:

    مهم نیس که از چه فامیلی هستی.. دمت گرم که اون شهرو به این شهر تبدیل کردی و داری ارزش شهری براش فراهم میکنی. من ساکن یاسوجم ولی امیدوارم دوستان گچسارانی قدر شما رو بیشتر بدانن

دیدگاه شما