پنجشنبه 25 مهر 1398 - 7:39

تاجزاده: اگر مردم به خیابان نمی‌ریزند به دلیل بلوغ فکری است/ ایران انقلاب نمی‌شود اما در آن تنش به وجود می‌آید

به گزارش بویرنیوز؛ «مصطفی تاجزاده»، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 به تازگی طی اظهاراتی در یک میتینگ سیاسی در دفتر حزب توسعه ملی ایران گفته است:

«اگر مردم به خیابان نمی‌ریزند به دلیل بلوغ فکری است که از تجربیات سایر کشورها و بهار عربی به دست آورده‌اند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که با ریختن در خیابان وضعیت بهتر از قبل نمی‌شود. تنها نمونه موفق در این زمینه تونس است که روند آن هم به دلیل صلحی که برقرار کردند؛ روند مثبتی برای جامعه‌اش داشته است وگرنه هم در مصر تعداد کشته‌ها و آسیب‌دیده‌ها بیشتر از دوره مبارک است و همه در سایر کشورهای مشابه. همچنین علت عدم اعتراض مردم این است که چشم اندازی پیش‌روی خود نمی‌بینند و البته می‌دانند لغو تحریم‌ها در دسترس است.»

به گزارش کانال تلگرامی عصر ما، او می‌افزاید: علاوه بر آن ما باید مراقب باشیم که دچار دو خطا در این زمینه نشویم. اول خطای آنهایی که فکر می‌کنند 6 ماه دیگر کار تمام است و به ایران می‌آیند. دوم توهم آنها که تصور می‌کنند مردم چون از وضعیت راضی هستند در خیابان‌ها نیامده‌اند.

تاجزاده تصریح می‌کند:

«ایران انقلاب نمی‌شود اما در آن تنش به وجود می‌آید. ایران انقلاب نمی‌شود اما درگیری در جامعه گسترش می‌یابد؛ ایران انقلاب نمی‌شود اما ممکن است دچار فروپاشی اقتصادی شود.»

گفتنیست، کانال عصر ما تنها تریبونی است که این اظهارات تاجزاده را بصورت کامل منتشر کرده است و تاجزاده نیز تا این لحظه این سخنان را تکذیب نکرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311688
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما