سه شنبه 23 مهر 1398 - 7:43

صنایع کهگیلویه و بویراحمد میهمان استاندار شدند/حمایت ویژه از تولید و صنعت(+عکس و فیلم)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها به فاصله یک روز از بازدید خود از توانمندی های گردشگری و طبیعی استان به سراغ صنایع مرکز استان رفت.

به گزارش بویـرنیـوز، دکتر کلانتری زمانم یک روزه ای را به صنایع مرکز استان اختصاص داد، او هم سراغ صنایع توانمند رفت تا از ادامه حمایت ها برای تولید خیالشان را راحت کند و هم سری به صنایع نیمه فعال و راکد زد تا ضمن شناسایی خواسته ها و ضعف ها در این بخش، بتواند با وجود همه مشکلات و موانع اقتصادی امروز ایران برای احیاء آنها کمکی بکند.

حسین کلانتری در بازدید از دو کارخانه سینره و زردبند یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، گفت: واحدهای تولیدی خاکریزهای این جنگ هستند و در این جنگ نابرابر باید آنها را حفظ کنیم.

استاندار کهگیلویه  بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در کنار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان هستیم، گفت: بازدید از همه واحدهای صنعتی در دستور کار قرار دارد  و برای ما مهم است که تولید کنندگان مسوولان را در کنار خود ببینند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم همه موانع و مشکلات محصولات تولیدی این واحد صنعتی به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می‌شود و این ظرفیت خوبی برای استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود،  گفت: فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد و تقویت واحدهای نیمه فعال در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این واحد‌های تولیدی فعال مانند زردبند و سینره نیز باید حس کنند که مورد توجه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واحد تولیدی سینره از واحدهای بسیار فعال استان است که مدیریت این واحد تولیدی نقش مهمی در فعال بودن آن داشته، ابراز کرد: میزان اشتغال این واحد تولیدی برای ما مهم است و با اجرای طرح توسعه آن، افراد بیشتری مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مسئله تولید دارد، گفت: هدف اصلی حمایت دولت از تولیدکنندگان رفع مشکل بیکاری است.
کلانتری با بیان اینکه در این راستا بازدید از واحدهای تولیدی در همه شهرستان‌های استان در برنامه کاری ما قرار دارد، عنوان کرد: سرمایه گذاران و تولید کنندگان باید مسئولان را در کنار خود ببیند و حمایت دولت و مسئولان را احساس کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما