سه شنبه 16 مهر 1398 - 12:47

خطیبی و نصرتی محروم شدند

پس از برگزاری بازی‌های جام حدفی و حواشی به وجود آمده در بازی پرسپولیس و استقلال مقابل ماشین سازی و گل ریحان، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم خیبر خرم آباد، گل ریحان، قشقایی شیراز و ماشین سازی تبریز صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم ماشین سازی تبریز به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است( این رای قابل تجدید نظر است)

بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول خطیبی – سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

*تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرجی- عضو هیات مدیره باشگاه قشقایی نیز به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیمهای گل ریحان و استقلال تهران برگزار شد و از سوی محمد نصرتی- سرمربی گل ریحان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد،نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

حسین خانبان- آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

محمدرضا فلاح- تدارکات تیم گل ریحان نیز به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم گل ریحان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قطعی است)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311237
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما