یکشنبه 14 مهر 1398 - 1:56

پیشنهاد آیت الله ملک حسینی به وزیر نیرو/تمجید ویژه نماینده ولی فقیه از اردکانیان

وزیر نیرو با آیت الله ملک حسینی در یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بویرنیوز، وزیر نیرو در ابتدای این دیدار از پیگیری مجدانه وعده ها به مردم استان گفت و اظهار داشت: قطعا در دولت ما مواردی را مطرح میکنیم و به خصوص برای سایر وزرا از استان خواهیم گفت که انشاءالله آنها هم برای بازدید و حل مطالبات مردمی به اینجا سفر کنند.

در این دیدار آیت الله ملک حسینی؛ نماینده مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: 

اخیراً اطلاع رسانی های خوبی در زمینه ظرفیت انرژی، نیاز انرژی کشور، کیفیت مصرف و جایگاه ما در جهان توسط وزارت نیرو منتشر می شود که اقدام خوبی است، از این دست طراحی و مطالب لذت میبرم، این اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما به عرض مردم برسد خوب است.

کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم است، اینجا هرچه داریم بعد از انقلاب و از برکات انقلاب دارد، به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی ایران، خدمات ارزنده و فراوانی در این استان داشته است.

اینکه تنها ضعف ها برجسته شود و خدمات دیده نشود بسیار بی انصافی است، اشاعه خدمات حق انقلاب است، هیچ ربطی به این جناح و یا آن جناح هم ندارد، هرکس خدمت کند باید خدمتش برجسته شود و مردم هم به آن امیدوار شوند.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: در زمان وقوع بارش های سیل آسا شما امیدواری می دادید، عمدتاً تلخی ها بیان میشد در حالیکه شما امیدواری میداید، تاکید میکردید که باید دقت شود این برکت و رحمتی است که در آینده استفاده خوبی از آن خواهد شد، این سخنان امیدوار کننده تان برای من جذاب بود.

در آبرسانی به نگاه های کارشناسانه و نه نگاه منطقه گرایانه توجه شود، در حوزه سدها از سد تنگ سرخ که قرار است آب یاسوج و حواشی را تامین کند، تا مطالبات کارگران سد چم شیر و سایر سدهای استان دیده شود و پاسخی شایسته داده شود.

در اجرای پروژه های آبرسانی به معادلات اجتماعی هم توجه شود و کار به گونه ای نشود که تنش های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

شبکه های آبرسانی شهرهای استان فرسوده شده است، برای اصلاح شبکه ها نیز فکری شود، این مساله  قطعاً به حمایت جدی وزارت نیرو نیاز دارد.

وقتی آیت الله ملک حسینی از لزوم رسیدگی به کاگران سد چم شیر گفت، تاجگردون نماینده گچساران از کمک ویژه وزیر نیرو برای حل این چالش گفت و افزود: دکتر اردکانیان قبل از تشریف فرمایی به استان تقریبا مبلغ 7 ماه  از مطالبات کارگران این سد را یکجا پرداخت کردند.

برق مناسبی برای شهرستان های گرمسیری استان تدارک دیده شود.

به بحث انرژی های پاک در استان توجه بیشتری شود، اینجا قابلیت خوبی در این زمینه دارد و میتواند پایلوت طرح ها وزارت نیرو در این زمینه باشد.

در زمان بارش ها بخشی از آب سد کوثر با کار کارشناسی خالی شد و خوشبختانه اتفاقی رخ نداد که جا دارد از همکاران شما تشکر کنم.

در ادامه دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:

سفر هفته گذشته وزیر به علت وضع هوا لغو شد، ما انتظار انجام سفر مجدد به این سرعت را نداشتیم اما با تاکید خود وزیر انجام شد.

استاندار استان گفت: اسقبال بی نظیری از وزیر در کهگیلویه و بویراحمد شد، مردم استان با مهم ترین داشته هایشان خیر مقدم گفتند، این نگاه قابل ستایش است.

وی گفت: 47 پروژه بهره برداری و یا کلنگ زنی شد و امروز 70 پروژه با اعتبار 8 هزار و 324 میلیارد تومان در زمینه صنعت آب و برق در حال اجرا است.

دکتر کلانتری گفت: سنگ تمام مردم برای وزیر نیرو، و تاکید دکتر اردکانیان بر حضور در جمع مردم، شنیدن و رفع مشکلات آنان را میتوان از کلیدی ترین اقدامات مردم نجیب استان از وزیر دانست، مردم  نهایت احترام را نثار وزیر کردند، البته انتظاراتی هم دارند که باید محقق شود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما