چهارشنبه 10 مهر 1398 - 14:05

اتفاق ناگوار در یکی از روستاهای چهار محال و بختیاری_ابتلای مردم به ایدز توسط افراد ناشناس/+عکس و فیلم

انتشار ویدئویی مبنی بر اعتراض مردم یکی از روستاهای شهرکرد در خصوص ابتلا به ایدز مردم روستا بر اثر انجام است قند خون از سوی افراد ناشناس موجی از نگرانی در بین مردم به وجود آمد.

به گزارش بویر نیوز اگر چه مقامات رسمی تنها به این نکته که در حال بررسی مسآله هستند،اکتفا کرده اند اما شواهد نشان از صحت ماجرا دارد و اینکه چگونه عده ای اینطور راحت و به آسانی با جان مردم بازی میکنند جای تعجب دارد!

به گزترش بویر نیوز،ایلن نوشت ، در پی انتشار خبری در شبکه‌ها‌ی مجازی درخصوص روستای «چنار محمودی» از روستاهای شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، مبنی بر ابتلای صدها نفر به ویروس ایدز، سید راشد جزایری مدیر کل اداره بهداشت و درمان استان در گفت‌وگویی کوتاه با ایلنا گفت: موضوع در دست بررسی است.وی حاضر به ارائه توضیحات بیشتر در این باره نشد.

 به گفته یک منبع آگاه صبح امروز- چهارشنبه 10 مهرماه-  جلسه ای به منظور بررسی بیشتر در این‌خصوص در فرمانداری لردگان ، با حضور فرماندار، مدیرکل بهداشت و درمان استان و برخی از مسئولان درمانی وشهری استان برپا شده است.
این منبع آگاه افزود : برخی از اهالی روستای چنار محمودی حدود دوماه پیش، پس از دادن آزمایش دیابت متوجه شدند که بیشتر آنها دارای بیماری اچ ای وی ایدز هستند. این بیماران به نتیجه این آزمایش اکتفا نکرده و برای اطمینان بیشتر به مراکز درمانی اصفهان و شیراز مراجعه کردند که در آنجا نیز نتیجه مثبت بود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر رئیس شبکه بهداشت این روستا در بازداشت بوده و اهالی آن نیز صبح امروز جلوی ساختمان مرکز بهداشت این روستا تجمع کرده و دست به اعتراض زده‌اند.
وی اضافه کرد: مردم معترض شیشه‌های ساختمان شبکه بهداشت روستا را شکستند.
برخی از اهالی روستا احتمال آلوده بودن وسایل حجامت و اندازه‌گیری دیابت را دلیل این اتفاق می‌دانند.
به گزارش بویر نیوز مردم باید دقت بیشتری کنند ،هر گونه طرح جامع در خصوص انجام آزمایشات بصورت گسترده اطلاع رسانی میشود و نباید به این راحتی فریب ادعاهای واهی افراد ناشناس را بخورند.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310891
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اروین گفت:

    خدا لعنتشون کنه ک اینجوری مثه اب خوردن با زندگی مردم بازی میکنن

دیدگاه شما