سه شنبه 12 شهریور 1398 - 10:49

واکنش فرماندار”بهمئی” به فیلم عقد موقت دختربچه ۹ ساله با پسر ۳۰ ساله!

‌در پی انتشار فیلمی از عقد دختربچه حدود 9 سال برای مرد حدود 30 ساله در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرماندار شهرستان بهمئی نسبت به این عقد واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، «حکمت الله سنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: من هم این فیلم را در فضای مجازی مشاهده کرده‌ام اما از جزئیات بی خبر هستم.

وی با بیان اینکه این مساله اتفاق تلخی است، اظهارکرد: به دلایلی ترجیح می دهم در این خصوص صبحت نکنم.

بیشتر بخوانید:

فیلمی عجیب از کهگیلویه و بویراحمد که دست به دست در فضای مجازی می چرخد/+عکس

فرماندار شهرستان بهمئی  خاطرنشان کرد: البته بی تفاوت نخواهیم بود و دستگاههای متولی در حدود اختیارات و وظایف قانونی ورود خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، فیلمی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که در این فیلم که گفته می شود در شهر لیکک‌ مرکز شهرستان بهمئی‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد است دختر بچه حدود 9 سال به عقد موقت پسر حدود 30 ساله در آمده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پایتخت گفت:

    کودک همسری به زبان عامیانه و ساده به این معنی است که دختری ۹ ساله با مردی چهل ساله و بیشتر ازدواج کند. شایع‌ترین آن ازدواج دختران کم سن با مردانی است که به صورت غیر متعارف از آن‌ها بزرگ‌تر هستند. این قضیه بیشتر در جوامع سنتی رایج است.

  2. ناشناس گفت:

    بر اساس مفاد پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک، کودک به کسی اطلاق می‌گردد که سن او کمتر از ۱۸ سال باشد. در میان مسائلی که حقوق کودکان را به مخاطره می‌اندازد، ازدواج کودک یکی از مسائلی است که تعداد زیادی از کودکان را از حقوق خود محروم می‌نماید.

  3. پایتخت گفت:

    طبق تعاریف مختلف، ازدواج زودهنگام یا کودک همسری به ازدواجی اطلاق می‌شود که زوجین یا یکی از آنان به سن ۱۸ سالگی نرسیده باشد. با این تعاریف آیا داماد سی ساله 9 سال صبر می کند تا دختر بیچاره به سن 18 سالگی برسد.

  4. علی گفت:

    بویرنیوزچطور نان قرصی ۱۲۰تومان رابه ۱۸۰تومان رساندن اما کسی هیچی نگفت ولی بحرف کوچکی راتاسقف آسمان رسانده ولی چقدرازمردم جلونانوایی تقاضای نان قرضی می کنند بمیریداز این ظلم اشکار

  5. حال کردم از مطالب سایتتون خیلی عالی کار میکنید

دیدگاه شما