پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:34

نیروهای بیمارستان بزرگ یاسوج تعیین تکلیف می شوند

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: در آینده ای نزدیک “سی تی اسکن” بیمارستان شهید جلیل فعال و راه اندازی می شود.
به گزارش  بویرنیوز،” سعید جاودان سیرت”پنجشنبه، ۳۱ مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: با فعال سازی سی تی اسکن، بخش های تخصصی تری در بیمارستان فعال می شود.


جاودان سیرت اظهارکرد: همچنین بخش درمان  ناباروری به عنوان یکی از بخش های مهم، با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان تا اوایل پاییز به بهره برداری می رسد.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج راه اندازی بخش دیالیز با۶ تخت فعال را از دیگر برنامه های ماست.
جاودان سیرت با تاکید بر گردشگری سلامت، راه اندازی بخش بین الملل این بیمارستان را در دستور کار داریم، تصریح کرد: کلینیک ویژه نیز در بیمارستان فعال می شود.
وی از فعالیت ۲۹۷ تخت فعال در بیمارستان شهید جلیل خبر داد و ادامه داد: بخشهای مختلف تخصصی در بیمارستان شهید جلیل فعال شده است.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به برنامه ریزی پنج ساله با هدف ارتقای ظرفیت ها در بیمارستان، عنوان کرد: با تکیه بر رعایت قوانین، برنامه ریزی هایی با هدف ارائه خدمات با کیفیت بالا، توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی و سیستم مدیریتی و تدوین برنامه راهبردی پنج ساله انجام شد.
جاودان سیرت برنامه ریزی برای راه اندازی”ام آر آی”را از دیگر محور برنامه های این مرکز عنوان و بیان کرد: ایجاد زیرساخت پارکینگ با نگاه اعتباری مناسب از نیازهای بیمارستان است و همچنین پوشش نیازهای پرسنل در حوزه فضای فیزیکی ضروری است.
وی تاکید کرد: توجه ویژه به پرسنل به عنوان محورهای اصلی توسعه یک مجموعه در حوزه رفاهی و معیشتی مد نظر قرار گرفت.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل با بیان اینکه رسیدگی معقول، منطقی و علمی به نیازها مورد تاکید است، اظهار کرد: در محیط بیمارستان، سیاسی کاری از کار اجرایی جداست و این محیط با سلامت مردم در ارتباط است.
جادوان سیرت استفاده از خردجمعی و مشورت برای توسعه بیمارستان را یک نیاز دانست و گفت: همکاری مناسبی با نگاه تعامل محور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شکل گرفته است.
وی همچنین از تلاش های نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس  و متولیان برای توسعه ظرفیت های بیمارستان و جذب اعتبارات تقدیر کرد.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: تعیین تکلیف ۱۰۰ نیروی بیمارستان طی یک هفته آینده را از دیگر اقدامات  عنوان و تصریح کرد: ما می خواهیم قانون اجرایی و رفع مشکلات نیز در این راستا عملیاتی شود./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما