دوشنبه 28 مرداد 1398 - 16:34

نقادی نامبارک این روزهای مسئولان رده بالای کشور!

بویـرنیـوز– این روزها شاهد فضای نقادی برخی مسئولان کشور از یکدیگر هستیم.

شاید به جرات بتوان تند و تیز ترین دیالوگ های این روزهای ایران را مربوط به دو روحانی دانست، آری بحث و جدل جدی میان دو آیت الله، یزدی و آملی لاریجانی!

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند همراه با افشاگری بی‌سابقه آملی لاریجانی در خصوص اتهام زنی های اخیر

انتقاد تند آیت‌الله یزدی از آملی لاریجانی: به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! از کجا آوردی؟

اما نتیجه این انتقادات چه می باشد:

اولاً اینکه فردی را در دوران مدیریتش در یک مجموعه نقد نکنیم و حرفا را بگذاریم برای زمانی بعد از مسئولیتش امری خطا است.

قطعاً نقادی امری زیبنده و اصلاح کننده است اما اگر در زمان و مکان درستش نباشد نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه موجب بروز برخی افکار در مورد نقد کننده هم می شود و چه بسا خود نقاد متهم هم بشود.

در بحث اخیر به گفته برخی سران اگرچه برخی نطالب درست و صحیح است اما اغراق و بزرگنمایی هایی نیز شده است، قطعاً این نحوه مخابره پیام از طرف افراد رده بالا و سرشناس کشور این پیام نامبارک را به بقیه نیز می دهد که به خود اجازه دهند با تند ترین و حتی بدترین واژه ها از خجالت هم در آیند و آنوقت است که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

هیاهوی رسانه ای برخی موضوعات خصوصاً مواردی که زمانی از آن سپری شده، فقط نمک به زخم مردم است، ما هم معتقدیم تخلفات از هیچ کس پذیرفته نیست و نباید مسکوت بماند اما نقد درست باید در زمان متناسب با شیوه و واژگان مناسب باشد تا هم مورد قبول جامعه باشد و هم خود عاملی برای ترویج بداخلاقی و تندخویی افراد در مقابل یکدیگر نشود.

به گزارش بویرنیوز، این روزها انتظار مردم از مسئولان شفافیت و سلامت  عمل است، اگرجایی خطایی و نقدی هست باید با شیوه صیحیح و در زمان درستش به آن پرداخته شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما