یکشنبه 20 مرداد 1398 - 7:26

۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در یاسوج اجرا شد

شهردار یاسوج از اجرای ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر و خیابانهای شهر یاسوج طی سه ماهه گذشته سالجاری خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم گفت: طی سه ماه اخیر ۲۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج آسفالت با کیفیت و استاندارد صورت گرفته است .

وی اظهارکرد: همه آسفالت های انجام شده از مرحله تولید آسفالت، پاکسازی، زیرسازی و رگلاژ معبر، رعایت ضخامت استاندارد و نحوی اجرای آن با نظارت کامل دستگاه‌های نظارتی و آزمایشگاه مکانیک بوده است .

شهردار یاسوج با بیان اینکه آسفالت معابر شهر یاسوج بر اساس اولویت بندی در محلات مختلف و مرکز شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت در معابر مرکز و محلات شهر یاسوج ادامه خواهد داشت .

مقدم تاکید کرد: آسفالت باکیفیت و مناسب حق شهروندان است و شهرداری یاسوج بر همین اساس امسال شعار نهضت آسفالت را عملی کرد و تحقق بخشید .

وی بیان کرد: اجرای پروژه 45 متری، پل چهارم بشار، اصلاح اساسی و اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی، پروژه شهرک جوشکاران، پروژه اتصال پل چهارم بشار به سروک، طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج، پروژه پایش تصویری و پروژه های جدول گذاری، کانال دفع آب های سطحی و پیاده روسازی از دیگر فعالیت های شهرداری یاسوج است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308267
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منصف گفت:

    از بعد از انقلاب تا کنون یک متر اسفالت در محله های راهنمایی وترمینال اجرا نشده .آقای شهردار لطفا یک با هم که شده در بولوارها وخیابانهای این مناطق یه بازدید کوچولو هم داشته باشید.

  2. تل خسرو گفت:

    خواهشا از میدان پلیس راه قدیم تل خسرو تا تقاطع پمپ بنزین منصوری پر از چاله و چوله شده لاستیک زیر بندی و جلوبندی ماشینها نابود شده تو را به خدا ترمیمش کنید چاله چوله ها را پر کنید به ولای علی با کمترین هزینه و میزان آسفالت دست اندازها و چاله چوله ها پر میشه

  3. سید گفت:

    آزمایشگاه مکانیک خاک بویر جان اصلاح بفرما

  4. حبیبی گفت:

    با سلام
    با این همه زحمتی که برای آسفالت کشیده شد اما این دست اندازها کار خوبشان را خراب کرد
    شهردار عزیز این شهر پر چاله چوله است

  5. ناشناس گفت:

    دلت رو صابون نزن برا ۴۵ متری تا تسویه حساب نکنید با مالکان خبری از جاده نیست الکی شانتاژ تبلیغاتی نکن

  6. رصا گفت:

    آقای شهردار تو اون خیابانهایی ک باید آسفالت کنی که انجام نمیدی

  7. همشهری گفت:

    دستش درد نکنه خیابان امامت 1و 2رو آسفالت کرد، خیلی عالی.

  8. حسن گفت:

    سلام ببخشید مگه اکبرآباد جز این شهر خدا خراب کرده نیست کم تبلیغ الکی کنید این همه پول از مردم میگیرید آسفالت هم نمیخواهید انجام دهید

دیدگاه شما