شنبه 19 مرداد 1398 - 10:40

رحیم سبحانی: مردم از فرخیانی شناختی ندارند/ از روشنفکر می خواهم من را همراهی کند/ بعد از هدایت خواه نفر دوم اصولگرایان هستم

با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال ۹۸ هر چند روز یک بار شاهد ظهور چهره های جدید هستیم که ورود خود را به صحنه انتخابات شهرستان بویراحمد و دنا اعلام می می کنند .
به گزارش بویرنیوز ، یکی از این چهره ها رحیم سبحانی نام دارد که دور گذشته علیرغم ثبت نام در اولین روز با حضور ناگهانی ستار هدایت خواه در این عرصه کناره گیری خود را اعلام کرد .

سبحانی ۵۲ ساله فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی که از جانبازان جمگ تحمیلی نیز بحساب می آید صراحتا خود را اصولگرا معرفی می کند و توقع دارد که بنا به اعلام عدم حضور ستار هدایت خواه طیف اصولگرای شهرستان بویراحمد و دنا از وی حمایت کنند .

در همین ارتباط وی می گوید : بنا به آنچه که اتفاق افتاده است گزینه معرفی شده اصولگرایان نمی تواند خروجی این حزب باشذ چرا که خود وی اعلام کرد اگر اقبال عمومی از وی کم بود در صحنه حضور نخواهد داشت ضمن اینکه شناخت مردم نسبت به آقای فرخیانی بسیار کم است .

سبحانی که در جمع خبرنگاران رسما حضور خود را اعلام کرد به آنان گفت : بنا به وضعیت نابسامان فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی مردم منطقه بنا به فرموده رهبری مبنی بر نوگرایی بر خود تکلیف دانستم در انتخابات حضور پیدا کنم .

رحیم سبحانی در ادامه ضمن انتقاد از قوم گرایی و طایفه گرایی عنوان می کند : همه این ها باعث پسرفت در جامعه خواهند شد بهتر است از دامن زدن به این مسائل بپرهیزیم و ضمن خروج از مسایل جغرافیایی و قومی به سمت توسعه حرکت کنیم .

وی با تاکید بر ظرفیت های ناب استان در زمینه های گوناگون اظهار داشت: متاسفانه علیرغم برخورداری از منابع عظیم خدادادی هنوز در زمره مناطق محروم هستیم که برای برون رفت از وضعیت کنونی نیاز به فعالیت و تدبیر بیشتر داریم .

سبحانی گفت : طیف اصولگرایان قطعا با این شرایط من را انتخاب خواهند کرد چرا که بعد از آقای هدایت خواه من نفر دوم این جبهه در شهرستان های بویراحمد و دنا هستم ضمن اینکه اقبال عمومی از آقای فرخیانی کم بود .

رحیم سبحانی اضافه کرد : چندین مورد با آقای روشنفکر  به دلیل هم طایفه بودن درخواست گفت و گو داشتیم ولی ایشان بنا به دلایل نامعلوم حاضر به گفت و گو نشد اما من اصرار دارم با توجه به شناخت بیشتر مردم از من ایشان بنده را در انتخابات برای پیروزی اصولگرایان همراهی کنند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308257
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    رای های روشنفکرمال خودش توسبدهیشکی هم نمیره دلتون صابون نزنید

  2. ناشناس گفت:

    اولین باراسمتون میشنویم یاخدااینادیگه ازکجاپیداشون میشه خودتون مسخره کردین

  3. بیراحمد گفت:

    برنده این دوره انتخابات یه بهرامی یا هم زارعی

  4. هیس گفت:

    معلمم بود زمان دبیرستان

  5. بی نام گفت:

    خخخخ خواب دیدی خیر باشه روشنفکر تورو همراهی کنه؟!!!

  6. حسن گفت:

    فقط استاد سخنور دکتر ستار هدایتخواه

  7. من گفت:

    ماذا فازا ؟

  8. ناشناس گفت:

    فقط فرخیانی

  9. محمد گفت:

    اقای سبحانی فردی شایسته و کاربلد هستن

  10. ناشناس گفت:

    ککا چکاره ای ایما من تامرادی تنه نیشناسیم

  11. ناشناس گفت:

    کوتاه نیایی صددرصد رای دره کوری مال خودت

  12. ناشناس گفت:

    خدا وکیلی بجر هدایتخواه ودکتر خلقی پور چهره ی شناخته شده وکاربلدی بین نامزدهای اصولگرا نیست انتخاب مناسبی نکردن ونتیجه ی خوبی هم نخواهد داشت حتی در صورت پیروزی در انتخابات،لطفا چاره ای بیندیشید.

  13. مردم گفت:

    عجیب است ولع قدرت…
    مشک انست که ببوید نه آنکه عطار بگوید. این حد از خود ستایی نشان از منم منم ایشان دارد که بعنوان یک شهروند و بعنوان کسی که همیشه از جریان اصولگرایی حمایت نموده ام در صورت حضور این فرد در عرصه انتخابات تحت هیچ شرایطی به ایشان رای نخواهم داد. اگر قرار باشد کسی غیر از هدایت خواه بیاید همان آقای روشنفکر بهترین گزینه هستن.

  14. ناشناس گفت:

    مطمعن هستم که یک کله از روشنفکر بالاتری

  15. گلی گفت:

    با سلام دوستان
    کل مصاحبه دوخطه که همش تعریف و تمجید از خودشه….چقد جالبه

  16. ناشناس گفت:

    خدا قوت دلاور
    واقعا لیاقتشو دارین

  17. ناشناس گفت:

    باشه منتظر شما یودیم !!!!!!!!!

  18. habib گفت:

    نفر اول اصولگرا و اصلاح طلب فقط خودتی

  19. سید گفت:

    به نظر من نفر اول اصولگراهای کشور هستی

  20. ناشناس گفت:

    یا خدا

  21. نامعلوم گفت:

    بنده به شدت از آقای سبحانی حمایت می کنم چونکه هم سوادش و هم لیاقتش را دارد

  22. ناشناس گفت:

    امیدوارم این دور مردم سر عقل بیان چون اقای سبحانی چیزی کم نداره سواد که دارن سیاست هم دارن وبنا بر این که اقای سبحانی از نظر طایفه بی نزیرن ومخالف طایفه گرایی هستن وبه همین دلیل برای پیش رفت استان پا پیش گذاشتن

  23. ناشناس گفت:

    امیدوارم این دور مردم سر عقل بیان چون اقای سبحانی چیزی کم نداره سواد که دارن سیاست هم دارن وبنا بر این که اقای سبحانی از نظر طایفه بی نزیرن ومخالف طایفه گرایی هستن وبه همین دلیل برای پیش رفت استان پا پیش گذاشتن

دیدگاه شما