جمعه 18 مرداد 1398 - 0:22

تبریک متفاوت عضو شورای شهر یاسوج به مناسبت روز خبرنگار

هدایت اکبری نایب رئیس شورای شهر یاسوج در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: در ميان تمام رخداد هاي زماني و تقويمي كشور، بي شك ١٧ مرداد فرصت و مامن ايست تا تمام لايه ها و كنشگران جامعه، قدردان تلاش هاي بي منت و آينده ساز قشري باشند كه بيش از هر عنصري در صلاح و توسعه جامعه، نقش ايفا كرده اند. عزيزاني كه به همه شريان هاي جامعه نعمت اگاهي و دانستن تزريق نموده و تاكنون بر تمام ارزش ها و هنجار هاي جامعه به حق، پاسباناني دلير، شريف و جان بر كف بوده اند.

اينجانب رجاء واثق دارم كه جامعه خبرنگاران كشور و خاصه استان كهگيلويه و بويراحمد، عليرغم تمام ناملايمت هاي مصائب سخت افزاري و نرم افزاري كه در مسير شغلي خود با آن مواجه و دست به گريبان هستند، اما همواره به سبب شرافت حرفه اي و تعهد اخلاقي كه خداوند به نزد اين عزيزان به وديعه گذاشته، هر روز استوار تر و با صلابت تر از گذشته در مسير خدمت به جامعه گام بر مي دارند.

متاسفانه سرجمع رفتار ها و سعه صدر مسئولين و صاحب منصبان در مواجه با اين قشر عزيز را نا كافي و ابتر مي دانم و معتقد مي باشم كه پاسخ هر نقد و خبري، نبايد غيظ و انواع فشار هاي پيدا و پنهان باشد.

در ايران امروز بايد همگان و بيش تر از همه، مديران و مسئولين به اين باور برسند كه براي نيل و رسيدن به جامعه اي معطر از شاخص هاي توسعه يافته، راهي جز رفتن از كريدورهاي شفافيت در نظر و عمل نداريم و از طرفي سربازان و پاسبانان اين شفافيت، كساني جز خبرنگاران و فعالان اين عرصه نمي باشد. از همين منظر معتقدم بايد به احترام خدمات بي منت، روشنگرايانه و آگاهي بخش اين عزيزان تمام لايه هاي جامعه از جاي خود برخيزند و كلاه از سر بردارد.

اينجانب ضمن تبريك هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار به حضور همه عزيزان از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامي ، مسالت نموده و بر دستان پرتلاش و پر از مهر اين عزيزان بوسه ادب و احترام توام با خالصانه ترين سپاس ها را دارم.
ارادتمند
سيد هدايت اكبري
خدمتگزار مردم و نايب ريس شوراي اسلامي شهر ياسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما