دوشنبه 14 مرداد 1398 - 23:00

این مدیران قضایی برکنار می شوند

رئیس دستگاه قضا: موضوع پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم آنقدر مهم است که اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند، برکنار خواهد شد.

بویرنیوز– رئیس قوه قضائیه صبح امروز به صورت سرزده از دبیرخانه حوزه ریاست قوه که محل مراجعات مردمی و دریافت مکاتبات است، بازدید کرد و ضمن گفتگو و شنیدن درخواست‌های مردم از نزدیک در جریان فرآیند کار قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، رئیس قوه قضائیه صبح امروز به صورت سرزده از دبیرخانه حوزه ریاست دستگاه قضا که محل مراجعات مردمی و دریافت مکاتبات است، بازدید کرد و ضمن گفتگو و شنیدن درخواست‌های مردم از نزدیک در جریان فرآیند کار قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این بازدید دستور داد دبیرخانه قوه قضائیه، مطالبات و مکاتبات واصله را از مراجع ذیربط در این قوه پیگیری و نتایج را به صورت نوبه‌ای منعکس کند.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم تکریم مراجعان و گشاده‌رویی در برخورد با مردم، در واکنش به گلایه مسئول دبیرخانه از برخی مدیران قضایی به علت پاسخ ندادن به مکاتبات، گفت: موضوع پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم آنقدر مهم است که اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند، برکنار خواهد شد.

دبیرخانه قوه قضائیه علاوه بر ثبت نامه‌های رسمی وظیفه ثبت و ارائه نامه‌های مردمی به دستگاه قضایی را برعهده دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=307872
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    درود بر این سید عزیز ./ واقعا ما رو امیدوار کردید

  2. فردو گفت:

    با سلام ۰۰خداپدرمادرتان رابیامرزه اقای ریسی .مادستگا قضایی که مراجعه میکردیم باید مثل دهه پنجاه که دانش آموز ابتدایی بودیم سرکلاس که مینشستیم باید روی صندلی تکان نمیخوردیم بیشتر وقت معلم روی کلاس نبود ولی باید ساکت وبدون حرکت مینشستیم چون به شدت تن بی میشدیم . ما مراجعه میکنیم دستگاه قضایی باید مثل زمان ابتدایی۰۰۰۰۰۰۰ اگر رفتیم تشریف نداشتن باید سرمان رابندازیم پایین برگردیم فردا دوباره روز ازنو روزی ازنو.البطه خدا را شکر درصدشان زیاد نیست وبا آمدن اقای رئیسی این درصدکسیل به صفرخواهدرسید.

  3. علی گفت:

    متا سفانه ادرات استان جواب ارباب رجوع نه با منت می دهند

  4. همشهری گفت:

    درودخدا براین سید بزرگواری.

دیدگاه شما