چهارشنبه 26 تیر 1398 - 19:56

یک انتصاب عجیب دیگر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج!

دکتر پرویز یزدانپناه در حکمی سید ابوالقاسم هادی‌نیا را به سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در انتصابی عجیب دکتر جمشید محمدی را برکنار و هادی نیا را بعنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه منصوب کرد.

قطعاً در بکارگیری افراد در دانشگاه ها مسأله دانش و درجه علمی فرد اگرچه تنها ملاک نیست اما جزو پیش شرط ها است، امروز در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اقدامی عجیب یک استاد تمام عزل و یک فرد دارای مدرک فوق لیسانس که هم اکنون دانشجوی دکترا در دانشگاه آزاد است جایگزین شده است.

از طرفی این عزل و نصب وقتی عجیب تر میشود که اخیرأ دانشگاه علوم پزشکی که با حواشی متعددی همراه بود اما در بخش فرهنگی اقدامات خوبی هم در زمینه تجهیز و تامین خوابگاه و بهبود فضای فرهنگی و یادمان شهدا انجام داده بود و هم از معدود معاونت هایی بود که ارتباط نزدیکی با وزارتخانه داشت.

به گزارش بویرنیوز، برای مردم و جامعه دانشگاهی مشخص نیست انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بر اساس کدام معیار و اساس صورت می‌گیرد و به نظر ضروری می‌رسد دکتر یزدانپناه باید پاسخ این سوال مبهم را به جامعه بدهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305950
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    والله مو نونم ، ایبینوم ایگون

  2. احمد گفت:

    اتفاقا آقای هادی نیا یکی از بهترین و توانمند ترین افراد علوم پزشکی یاسوج بوده چه در بعد اخلاق و رفتار و چه در بعد علمی انسان بسیار شایسته ای است

  3. علیبوزی بوزی گفت:

    ونظرم یزدانپناه کلش بوی قورمه سبزی میده

  4. نادر گفت:

    آقای هادی نیا در بین اکثر پرسنل به فردی اخلاق مدار مشهور است و انتخاب بسیار خوبی است خسته نباشید به دکتر محمدی

  5. فروتن گفت:

    یعنی تو دانشگاه علوم پزشکی یه صاحب پیدا نمیشه به این انتصابات خاله خورزویی خاتمه بده؟؟؟
    تو این دانشگاه مسخره چه خبره ؟؟؟

  6. ناشناس گفت:

    دکتریزدان پناه دنبال اینه که یه جای مناسب برای بابویی دست وپاکنه البته احتمالا هم وامداررییس شدنش هست هم ازطرف پشتیبانان بابویی مورد فشار،لذابر ای راضی کردن بابویی واینکه یک پست معاونتی ازش نخوادمیخواهد زودتر از بروز خطردهنشوببنده !حقیقت اینه که بابویی فردی ماجراجو،تشنه قدرت،و..هزارویک رنگ روی پراازدردسرداره .خلاصه درام دام دوام….؟!!!خدا به خیربگذرونه .

  7. احمد اورژانسی گفت:

    دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای زیر مجموعه آن ، صرف خدمات رسانی عام می باشد و تعلق و ملک هیچ حزب، گروه و انجمن و قومیتی نیست و از تسویه حساب های شخصی و گروهی باید بدور باشد تا افراد کاردان و باوجدان که دلشان برای این مردم محروم می تپد بر کار باشند ، آرزومندیم که چنین باشد و آرزو محال نیست !!

  8. عضو هیات علمی گفت:

    درود بر بویرنیوز
    یزدانپناه باید طبق قانون جدید معاوناش همه شون متخصص یا دکترای تخصصی و عضو هیات علمی و استادیار یا دانشیار یا استاد باشن.
    اگر بازرسی بشه هر کسی که زمان دانشجوییش مدیر بوده یا معاون بوده یا معاون بشه به حسابش رسیدگی می شه اساسی چون دانشجو قانونا نمی تونه مدیر باشه.

  9. عبدالهادی محمدپور گفت:

    درود بر دکتر هادی نیا این اتصاب شایشسته رو تبریک میگم.
    به هرحال افراد غیربومی باید از پستهای مدیریتی حذف بشن.استانمون پره از افراد مدیر وشایسته.

  10. هیئت علمی گفت:

    هیچ کدام از انتصابهای جدید یزدانپناه توجیه منطقی نداشته است. در هیچ شرایطی هادی نیا بهتر از محمدی نیست، پورانفرد بهتر از غلام نژاد نبود. تنها جاودان سیرت خیلی از نوریان سرتره و متاسفانه نوریان خودشو خراب کرد

  11. سازندگی گفت:

    آقای ناشناس چرا تو حاشیه ای؟بنده معتقدم هرکه موفقتر حسوداش بیشتر! بهتر نیست همه با هم به فکر سازندگی باشیم نه تخریب؟

  12. کشواد گفت:

    ببخشید مگر در استان کسی رو پیدا می کنید فامیل باز نباشه. الا برکت الله

  13. محمدپور گفت:

    جای بسی تأسف برای آنانی که در سال های منتهی به 1400 و در قرن 21 هنوز بومی و غیربومی می کنند. پس تکلیف این همه مدیر هم استانی در استان های دیگر چه می شود. بخوان و …

  14. احمدپور گفت:

    آقای هادی نیاز اگر چه انسان شایسته و بااخلاقی هستن ولی در دورانی که دانشجوی دکترا هستن پست مدیریت داشتن و الان هم معاون شدن. در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که شش معاونت اصلی دارد تقسیم بندی ها در حال حاضر چگونه است:
    ۱- معاونت پشتیبانی : پورانفرد گچساران
    ۲- معاونت پژوهشی: اوریاد گچساران
    ۳- معاونت دارو و غذا: قائدی گچساران
    ۴- معاونت بهداشتی: نعیمی کیگیلویه
    ۵- معاونت دانشجویی: هادی نیا کهگیلویه
    ۶- معاونت آموزشی: حسینی بویر احمد
    اینجا باید یه دست مریزاد به دکتر یزدانپناه گفت. جناب حاج زارع که جنابعالی تلاش زیادی برای آمدن دکتر یزدانپناه کردی ازشون بپرس این تقسیم بندی عادلانه را از کجا یاد گرفته!!!

  15. هیئت علمی ا گفت:

    نگاهی به عملکرد دکتر محمدی نشان میدهد که هرجا که بوده است بالاترین توفیق را داشته است. ایشان در زمان مدیریت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه با پیگیری مداوم از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور مصوب قطعی آنرا گرفت و این استثنا بود بین مراکز تحقیقات دانشگاه که هیچکدام تاکنون مجوز قطعی نگرفته اند. کار دیگر و استثنائی ایشان گرفتن ردیف بودجه جهت مرکز مذکور بود و زمینه جذب کادر هیئت علمی و کارکنان را فراهم نمود. در معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه نيز حداكثر امكانات رفاهي را فراهم نمود و امكانات تفريحي و ورزشي زيادي را تهيه و راه اندازي نمود.

  16. ضد رویه خبر رسانی بویر نیوز گفت:

    میدانم کامنتم را نمیگذارید چون در زمان ایلامی انتقاد بود حالا مدیران قبلی و هوادارانشان میخواهند هر طور شده مخالف نظر بدهند که نه عقلانی و نه وجدانی و نه اخلاقی است جناب هادی نیا انسانی علمی و محقق و جوان و جوان گرا و اصلاح طلب متعادل و نجیب که سالها در چاپ و تهیه مجلات علمی و پزشکی دانشگاه کار کرده و هم اکنون هم در حال تحصیل و تحقیق است و خوب جوانان و دانشجویان را درک میکند لذا انتصاب هوشمندانه ای میباشد و بومی و فعال فرهنگی میباشد البته مدیران قبلی هم زحمت کشیدند ولی این انتصاب آغاز یک ارتقا علم و فرهنگ و فضای دانشجویی و تعادل در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی است اگر منافعی ندارید کامنت را بگذارید

  17. ناشناس گفت:

    یکی از نیروهای بسیار خوب و با اخلاق علوم پزشکی آقای هادی نیا هستند
    تبریک خدمت دکتر یزدانپناه و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بابت این انتصاب شایسته .

  18. جعفر گفت:

    انشاالله بعداز تغییر و تحولات مدیریتی که امری مرسوم هست جناب دکتر یزدان پناه نگاه ویژه ای به بحث استخدام های فله ای داشته باشند که درهمین معاونت هم استخدام غیرقانونی وجود داره

  19. ناشناس گفت:

    با سلام فارغ از اينكه آقاي هادي نيا كيست و آيا خوب است يا نه اما يك نكته مهم كه كسي به آن اشاره نكرده اينكه آيا ايشان با مجوز ادامه تحصيل ميدهد يعني ماموريت آموزشي دارد؟ در اين صورت تصدي پست فعلي و قبلي توسط ايشان همزمان با تحصيل غير قانوني است. و اگر هم بدون مجوز ادامه تحصيل ميدهد دانشجو بودن و ادامه تحصيل ايشان بدون اجازه دانشگاه غير قانوني و خلاف است. اين يعني كيش و مات

دیدگاه شما