یکشنبه 23 تیر 1398 - 16:41

دیدار متفاوت کلانتری با مردم کهگیلویه و بویراحمد/نکات قابل توجه مدیران و فعالان سیاسی استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه دیدارهای عمومی با مردم را به صورت منظم و مداوم فراهم كنند، گفت: هر دوهفته یکبار با مردم ملاقات عمومی خواهم داشت.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری امروز و در دیدار صمیمی با تعدادی از مردم استان که از شهرها و روستاهای دور و نزدیک آمده بودند به مطالبات، پیشنهادات و شکایت های آنان گوش و دستورهای لازم جهت رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه های اجرایی استان صادر کرد.

جمعی از مدیران کل استان و مدیران کل ستادی استانداری استاندار را در این دیدار همراهی و دستورات صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.

این ملاقات مردمی ۵ ساعت به طول انجامید و ۲۳ نفر از مردم استان به صورت رو در رو از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز تا ساعت ۱۳:۳۰ به صورت رو در رو با استاندار مشکلات خود را بیان کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان با سعه صدر گوش شنوای دغدغه ها و مطالبات آنها بود.

مراجعه کنندگان در نشست ملاقات مردمی امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات و مطالبات خود را در بخش های مختلف تولید، اشتغال، سرمایه گذاری، ثبت اختراع، درمان و برخی مسائل دیگر با استاندار درمیان گذاشتند.

گفتنی است که جلسات ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف طرح و بررسی مشکلات مردم روزهای یکشنبه هر دوهفته یکبار برگزار می شود.

حسین کلانتری در حاشیه برگزاری این دیدارها اظهار داشت: هدف از دیدارهای مردمی مسئولان با مردم برداشتن گامی موثر در راستای برقراری ارتباط و تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از درخواست های مراجعه کنندگان در خصوص اشتغال بود، عنوان کرد: ایجاد اشتغال در دو بخش خصوصی و اداری امکان پذیر است و در سیستم اداری حتما افراد باید براساس آزمون و پس از گزینش جذب شوند.

استاندار با اشاره به اینکه برخی از مطالبات مردم جنبه عمومی داشت و خواستار توجه به ایجاد زیرساخت ها شدند، عنوان کرد: با همکاری مردم و مسئولان تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیریم.

وی با بیان اینکه در آینده نشستی با احزاب و فعالان سیاسی استان برگزار می شود، بیان کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی اقدامات مطلوبی در استان انجام شده و برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکلات این حوزه در حال طراحی و تدوین است.

کلانتری از تشکیل بانک اطلاعاتی برای شناسایی کارکنان اداری و تناسب بین شغل و مدرک تحصیلی این افراد خبر داد و گفت: شایسته سالاری معیار انتخاب مدیران استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: رسانه ها در معرفی چهره زیبایی از استان به سراسر کشور و جهان کوشا باشند.

استاندار بیان کرد: انتظار می رود چهره واقعی استان را نشان دهیم و از سیاه نمایی کردن پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گرو بهره مندی از ظرفیت جوانان استان است، تصریح کرد: امید است جوانان ما را در مسیر پیشرفت استان یاری کنند.

کلانتری عنوان کرد: نجات دادن مردم از بلاتکلیفی و سردرگمی یکی از مهم ترین خروجی های این ملاقات های مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، بیان کرد: این دیدارهای مردمی باید اثربخشی و کارآمدی داشته باشند و گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

کلانتری با بیان اینکه دولت نقش تسهیل گری و حمایتی در کارها را بر عهده دارد، تصریح کرد: هرکجا که مردم مشارکت داشتند مشکلات راحت تر برطرف شده است.

حاشیه:

به گزارش بویرنیوز، از نکات قابل توجه در این دیدارها نوع برخورد استاندار با مردم بود، کلانتری ترجیح میداد وقتی مردم ایستاده خواسته هایشان را مطرح می‌کند از پشت میز خود بلند شود و به احترام آنها بایستد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305645
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود

  2. علی گفت:

    درود بر این مرد شریف که نجیبانه و متواضعانه و با احترام مردم با مردم رفتار می‌کنه اگه گرهی را با توجه با معضلات اداری و ضعف های مالی موجود کشور نتونه حل کنه حداقل بخشی از آلام مردم را درک و از این طریق کم می‌کنه

  3. بویراحمد سرافراز گفت:

    از استاندار عزیز انتظار می رود عزل مدیران چهار و پنج ساله گذشته را در هر دستگاه اجرایی و یا شرکت خدمات رسانی شروع کند/ مردم خسته اند از این چهره های تکراری/ انتخابات پیش رو هم نزدیک است و اغلب این مدیران از انتخابات گذشته خاطرات فراوانی دارند که مردم از آن خاطرات نگرانند

  4. ایثارگر گفت:

    پس عزل مدیرکل بنیادشهید چی شد

  5. ناشناس گفت:

    عکس های خوبی است .
    البته نامه هایی پاراف می شود ولی تشریف بیاورید در ادارات استان ببینید این پاراف ها به کجا ختم می شود .
    مراجعه مستقیم مردم به استاندار یعنی عدم انجام کارها در ادارات و معیوب بودن سیستم اداری . این همه تشکیلات عریض و طویل بعد مراجعه مردم به استاندار ؟؟؟؟
    دیروز در اداره ای بودم دقیقا 5 نفر از کارکنان در محوطه اداری زیر یک درخت نشسته بودند یک نفر هم هم مشغول آب دادن چمن ها بود و …

دیدگاه شما