شنبه 22 تیر 1398 - 22:46

جان باختن یک خانواده در حادثه رانندگی محور یاسوج – سمیرم

پنج نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیونت “ایسوزو” در جاده سمیرم به یاسوج، جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش بویرنیوز، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه امروز در کیلومتر شش محور سمیرم به یاسوج رخ داد که بلافاصله ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد، ۲ زن و ۲ کودک جان باختند که چهار نفر از آنها در صحنه حادثه و یک نفر حین اعزام به بیمارستان درگذشتند.

وی ادامه داد: ۲ زن و یک مرد از سرنشینان کامیونت ایسوزو دچار مصدومیت و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان سیدالشهداء سمیرم منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از پنج پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و ۱۴ نیرو در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان حوادث است.

شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای ۴۰ کیلومتر بزرگراه ،۷۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۴۰۳ کیلومتر راه روستایی است.

این شهرستان در ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج و ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    از مشهد تا سمیرم ،به طول بیش از 1000 کیلومتر آزاد راه و اتوبان داریم.
    دقیقا از ورودی سمیرم تا شهر یاسوج مصیبت جاده های پیچ در پیچ و دو طرفه شروع می شود. آن هم با کمترین تابلوی اخطار و آگاهی برای رانندگان.
    واقعا مگر مردم این استان بخشی از این مملکت نیستند؟
    مگر نمایندگان مجلس و مسئولین این استان در فضا زیست می کنند که عمق فاجعه را در این استان نمی بینند؟
    ننگ بر مسئولی که می داند و نمی تواند و لعنت بر مسئولی که نمی داند و می تواند.

  2. ناشناس گفت:

    خیلی از مسیرهای جاده اصفهان یاسوج که تازه دو بانده شده با افزایش سرسام آور سرعت خودروها مواجه هستیم مخصوصا در کفی های دارشاهی و غیره . متاسفانه هر ماه شاهد کشته شدن افراد مخصوصا در شب هستیم .از مسءولین تقاضامندیم نسبت به روشنایی مناطق مسکونی اقدام کنند تا خودروها در شب دید کافی داشته باشند و از کشته شدن مردم جلوگیری شود .

  3. ناشناس گفت:

    همه مشکلات ارتباطی درست ولی رانندگی ما افتضاح هست .
    مسئولین دشمن ما هستند این درسته اما ما چرا مواظب نباشیم

دیدگاه شما