شنبه 22 تیر 1398 - 0:40

روایت منتجب‌نیا از تاثیر دیدار با رهبری بر کاهش محدودیت محصورین

رسول منتجب‌نیا می‌گوید اصلاح طلبان به عنوان جناحی ریشه دار و اصیل باید با رهبری ارتباط داشته و تحت حمایت قرار گیرند.


به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرآنلاین درباره برخی خبرهای منتشر شده درباره دیدار چهره های اصلاح طلب با رهبری گفت: من و آقای رهامی دیداری با رهبر انقلاب در سال ۹۶ داشتیم. رویه دیدارهای خصوصی رهبری بر آن است که  محتوای آن رسانه ای نشود مگر آن که  بر تصمیم دفتر دیداری را رسانه ای کنند. لذا از همان سال ۹۶ هرچه رسانه‌ها تماس گرفتند تا درباره این دیدار بپرسند در جواب به آنها گفتن اصل دیدار را تائید می‌کنم اما آنکه چه گذشت قرار نیست رسانه‌ای کنیم؛ البته برخی از دوستان از جلسات خصوصی مسائلی را سر هم کردند و در اختیار رسانه‌ها دادند. بنابراین همچنان اصل دیدار را تائید می‌کنم.

اصلاح طلبان باید با رهبری دیدار و ارتباط داشته باشند
او ادامه داد: رهبری مانند پدری است که باید دستشان را بر سر همه مردم و طیف هایی سیاسی و افراد چه مسلمان و چه غیر بکشند و هر کسی که در این کشور زندگی می کند باید تحت حمایت و تفقد ایشان باشد.

او با بیان اینکه رهبری متعلق به همه ملت است ادامه داد:  همه باید با ایشان در تماس باشند. اصلاح طلبان به عنوان جناحی ریشه دار و اصیل و گسترده باید با رهبری ارتباط داشته و  تحت حمایت قرار گیرند. این کار باید انجام شود.

از سال ۸۸ ارتباط بین اصلاح طلبان و رهبری ضعیف شد اما…
او ادامه داد: متاسفانه از سال ۸۸ به دلیل اتفاقاتی که افتاد ارتباط بین اصلاح طلبان و رهبری ضعیف شد و لازم بود این سد شکسته و ارتباط دوباره پیوند بخورد. البته خیلی‌ها در این باره تلاش کردند اما موفق نشدند ما تلاشی کردیم و این توفیق نصیب ما شد و اجازه دادند که یک دیدار خصوصی شکل بگیرد و مطالبی را که به نفع کلیت جامعه و اصلاح طلبان بود را مطرح کردیم و به دنبال آن نیز قرار شد ملاقات های دیگری نیز بتوانیم داشته باشیم اما ارتباط به وجود آمده خیلی پررنگ نیست.

رهبری اجازه دادند اعتراضات خود را در قالب نامه بیان کنیم
این چهره اصلاح طلب گفت: انتظار داشتیم تا اصلاح طلبان از روزنه به وجود آمده استفاده کرده و از این طریق مشکلات خود را حل بکنند، این دریچه محدود را به یک دروازه تبدیل کنند اما متاسفانه برخی با برداشت غلط، جو سازی هایی کردند که در شان آنان نبود.

منتجب‌نیا ادامه داد: رهبری اجازه دادند که نامه‌ها و مکاتباتی بنویسیم  و حتی اعتراض کنیم و همین که ایشان نامه‌های ما را بخوانند و مورد توجه قرار دهند حتی اگر جوابی هم دریافت نشود، کافی است و این یک امتیازی برای مجموعه اصلاح‌طلبان است.

بعد از این دیدار با رهبری، تسهیلاتی که برای محصورین صورت گرفت
او با بیان جزئیاتی از دیدار خود با رهبری گفت: تسهیلاتی که برای محصورین صورت گرفته به دنبال همین دیدار بوده است و این اقدام ما گشایشی برای کاهش محدودیت محصورین شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305565
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما