شنبه 15 تیر 1398 - 17:56

هدایت خواه: ورود بخشی از اقلام آستان قدس به کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان «زیر سایه خورشید» شامل خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ۱۶ تیر ماه وارد این استان می‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل زاز تسنیم، ستار هدایتخواه ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده کاروان «زیر سایه خورشید» شامل خادمان، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و بخشی از اقلام متبرک 16 تیر ماه وارد این استان می‌شود.

وی عنوان کرد: معطر کردن دهه کرامت با عطر و بوی رضوی، توجه دل‌ها به ساحت امام رضا(ع)، فراهم کردن زمینه زیارت از دور برای افرادی دارای محدودیت و با شرایط جسمی ناتوان، ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت به عنوان فرهنگ خدمتگذاری به مردم، آشنایی مردم با سیره امام رضا(ع) و تقدیر از خادمان و خادمیارن از جمله اهداف حضور این کاروان  است.

هدایتخواه با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید با آحاد مختلف مردم دیدار می‌کنند، ابراز کرد: حضور در 7 شهرستان، 13 شهر و 10 روستا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در مدت حضور خادمان امام رضا(ع) در استان است.

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید غروب روز یکشنبه 16 تیرماه وارد استان شده و تا روز میلاد امام رضا(ع) حضور دارند، ادامه داد: این کاروان به شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، پاتاوه، مارگون، لوداب، باشت، چیتاب، چاروسا، دیشموک، قلعه رئیسی، سوق، چرام و لنده سفر می‌کنند.

هدایتخواه خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی، حضور در جشن‌های عمومی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مراکز نگهداری ایتام، دیدار با نهادهای حمایتی، شورای ادارات و صنعتگران از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل محدودیت زمانی امکان حضور خادمان امام رضا(ع) در تمامی مناطق و روستاها وجود ندارد و به همین دلیل برخی شهرستان‌های که سال گذشته حضور داشتند امسال دیگر نیازی به حضور نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305187
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گودرزي گفت:

    خوب موقع بار اومد أفرين

  2. ناشناس گفت:

    نیاز به مطرح کردن نیس کمک به نیاز مندان اگه بخوابیم از مولایمان امام علی سر مشق بگیریم.
    نخواستیم شبانه کمک کنید .حداقل تو دهل نزنید

دیدگاه شما