پنجشنبه 13 تیر 1398 - 15:57

لزوم استقرار نمایندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار نمایندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این استان شد.

به گزارش بویرنیوز، سید محمدکاظم نظری در نشست پیش از ظهر امروز هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نبود یگان ارتش در این استان سبب مظلومیت شهدا شده است، گفت: انتظار مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد استقرار نمایندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصوب شده در هفته دفاع مقدس یادواره 210 شهید ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود اما حتی یک نمایندگی ارتش برای ارسال دعوتنامه این یادواره در استان نیست که این در شان مردم نیست.

وی در ادامه به دلاوری‌های ارتش در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود:  ارتش جمهوری اسلامی ایران از جنگ هشت ساله گرفته تا دوران بعد از جنگ و همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی داشته و حضور آنها در سیل و حوادث ابتدای سال قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: این استان به نسبت جمعیت بیشترین سرانه حضور رزمنده در جنگ را داشته و این برای استان کهگیلویه و بویراحمد یک افتخار است، علاوه بر این مردم همواره در تمام صحنه‌های انقلاب از راهپیمایی‌ها گرفته تا انتخابات حضور فعال داشته و در مراسمات و یادواره‌های شهدا با حضور باشکوه خود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند که نمونه بازر آن در کنگره شهدا مشهود بود که به اذعان مسوولان کشوری از بهترین کنگره‌های برگزار شده بود.

این مسوول خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری بهتر یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: جلسه هماهنگی در فرمانداری گچساران برگزار شود، ضمن اینکه علاوه بر همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان مدیریت و بانک‌ها کمک مالی لازم برای برگزاری این یادواره را انجام دهد.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: تا زمان استقرار نمایندگی ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های ارتش  با محوریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری شود.

به گزارش فارس؛ در پایان این نشست علاوه بر مطرح شدن بازسازی یکی از عملیات‌های مشترک سپاه و ارتش در زمان برگزاری این یادواره به میزبانی شهرستان گچساران، دستگاه‌های مختلف آمادگی خود برای بهتر برگزار شدن این یادواره را اعلام کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=305059
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. الا گفت:

    ارتش بیاد تا جلوی تقلب و دزدی در انتخابات را بگیره

  2. سید گفت:

    متاسفانه مشکل از مسئولان استان هست که هنوز نمایندگی ارتش در استان نبست .در طول دو سال گذشته سه یا چهار نامه از طرف فرماندهی محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سیاری فرمانده اسبق نیرو و امیر خانزادی به مسئولین استانی شخص استاندار محترم ارسال شد و خواستار همکاری استان جهت نمایندگی در استان شدند ولی متاسفانه هیچ گونه همکاری و پاسخی از استان دریافت نکردند.

  3. ناشناس گفت:

    حتما تصویب شده بیاد اینو نظری گفته که بعدا بگه کار من بوده

  4. ناشناس گفت:

    جون جدت گشت تعزیرات زیاد کنید و فکری به حال شهر چند نرخی کنید فرافکنی نکنید .ارتش جا و مکان و ماموریتش مشخص هست و لازم باشه فرماندهان تصمیم میگیرن

  5. قیصری گفت:

    ای گپ استقرار پادگان ارتش در استان فقط کار آقای تاج گردون. اگر انشاالله یه روزی این اتفاق بیفتد خیلی مبارک زیرا حده اقل با توجه به اینکه استان فاقد صنعت میباشد خیلی از جوانان استان میتوانند جذب ارتش شوند

دیدگاه شما