یکشنبه 9 تیر 1398 - 8:33

اطلاعات گوشی ONE PLUS 7T PRO فاش شد

اطلاعات مربوط به گوشی 7T Pro، جدیدترین پرچمدار شرکت وان‌پلاس در فضای مجازی فاش شد.

به گزارش بویرنیوز، گوشی OnePlus 7T Pro پرچمدار بعدی است که انتظار داریم توسط شرکت وان‌پلاس رونمایی شود و انتظار می‌رود تا انتهای سال 2019 از آن رونمایی شود و دارای پیشرفت چشمگیری نسبت به OnePlus 7 Pro باشد. این شرکت همچنین قرار است در کنار مدل Pro خود، مدل معمولی 7T را هم عرضه کند که قیمتی کمتر را برای مشتریان ارائه کند. این مدل 7T معمولی مدل ارتقا یافته OnePlus 7 خواهد بود و قدرت و کارایی بیشتری را برای کاربران خود به همراه خواهد آورد در حالی که فناوری‌های به روز زیادی مانند 7T Pro نخواهد داشت. به تازگی، مشخصاتی از این گوشی در فضای مجازی لو رفته است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

شرکت وان‌پلاس جزو تولیدکنندگان گوشی در کشور چین است و با توجه به این که شرکت اوپو، هموطن این شرکت در گوشی‌هایی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر سرمایه‌گذاری کرده، وان‌پلاس هم قصد چنین سرمایه‌گذاری را دارد. این بدان معنا است که پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس دیگر هیچ بخش متحرکی مانند OnePlus 7 Pro نخواهد داشت در حالی که قرار است همان صفحه نمایش لبه به لبه را داشته باشد. شرکت اوپو درباره دوربین‌های سلفی زیر نمایشگر این هشدار را داده است که اینگونه دوربین‌ها عملکردی شبیه به دوربین‌های سلفی قدیمی نخواهند داشت. همانگونه که از گذشته مشخص بوده، وان‌پلاس گوشی‌های خود را بر اساس گوشی‌های اوپو طراحی می‌کند، با این وجود احتمال دارد که وان‌پلاس اولین گوشی را تولید کند که دارای دوربین زیر نمایشگر است.

 

ویژگی دیگری که درباره OnePlus 7T Pro مشخص شده است این است که گوشی پرچمدار جدید وان‌پلاس دارای شبکه 5G خواهد بود. در حال حاضر، چند اپراتور در دنیا هستند که شبکه 5G را برای سیمکارت‌های خود و در شهرهای معدودی ارائه داده‌اند اما انتظار می‌رود این روند به طور گسترده در سراسر جهان ادامه پیدا کند به همین خاطر است که انتظار می‌رود وان‌پلاس یک مدل 5G از گوشی‌های سری T خود تولید و عرضه کند. تنها مشکلی که درباره گوشی‌های 5G وجود دارد این است که این گوشی‌ها نیاز به مودم و آنتن‌های مجزا دارند که باعث بزرگتر شدن و حجیم شدن گوشی می‌گردند. بر همین اساس، تنها مدلی که از 5G پشتیبانی خواهد کرد، مدل 7T Pro خواهد بود و نه 7T معمولی.

 

زمانی که OnePlus 7T Pro رونمایی خواهد شد، زمانی خواهد بود که اولین گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه Q تولید خواهند شد. با توجه به گوشی‌هایی که پیش از این توسط وان‌پلاس تولید شده‌اند، انتظار می‌رود مدل 7T Pro ابتدا با جدیدترین نسخه اندروید راهی بازار نشود اما بعد از گذشت مدتی از عرضه آن به این سیستم عامل بروزرسانی خواهد شد. گفتنی است، اندروید Q چندین تغییر در ژست‌ها و سیستم ناوبری گوشی‌های اندرویدی ایجاد خواهد کرد.

 

دیگر گوشی‌های مدل T که وان‌پلاس عرضه کرده در ماه اکتبر معرفی و در ماه نوامبر راهی بازار شده‌اند. این باعث می‌شود انتظار داشته باشیم که OnePlus 7T Pro هم قرار است در ماه نوامبر امسال معرفی و عرضه شود. با این وجود پیش‌بینی می‌شود پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس قیمتی حدود 500 تا 800 دلار داشته باشند. مدل پایه 7T قیمتی حدود 500 دلار خواهد داشت و 7T Pro با قیمت پایه حدود 700 دلار عرضه خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304765
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما