چهارشنبه 5 تیر 1398 - 17:31

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به اخبار بویرنیوز/اجازه مدیریت یک منطقه بر یک معاونت را نمیدهم/حاشیه های استخدامی را تمام میکنیم

ظهر امروز رسانه ها میهمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر پرویز یزدانپناه در نخستین نشست رسانه ای خود از نقادی رسانه ها استقبال کرد و گفت: از نقد منصفانه همراه با ارائه‌ی راهکار رسانه ها استقبال میکنم، در این دوره کسی بخاطر نقد از مجموعه ما با شکایت روبرو نخواهد شد ‌.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه با نقد رویکرد گذشته در دانشگاه، دور شدن از قانون و بروز حواشی متعدد را دلیلی بر افت جایگاه دانشگاه در جامعه و در میان مردم و نخبگان دانست.

یزدانپناه به نحوه جذب نیرو هم ایران گرفت و از بروز تخلفات و اقدامات خلاف قانون در مراحل جذب تعدادی از نیروها گفت، او ضمن بیان اینکه در این پروسه حقوق همه مردم رعایت نشده بود بیان کرد: برخورد با همه افراد دخیل در این بی قانونی ها را شروع کردم، افرادی به مراجع نظارتی و قضایی معرفی شدند.

یزدانپناه استخدام های بیمارستان بزرگ یاسوج را هم قابل قبول ندانست و گفت: مجوزجذب ۱۴۲ نیرو به صورت شرکتی و خدماتی اخذ شده بود که در دوره گذشته ۳۵ نفر از طریق آزمون، ۲۷ نفر از طریق شرکت پیمانکار، ۲۰ نیرو در مراحل دیگر و ۲۰ نیرو در ستاد دانشگاه از این مجوز جذب شده بودند و ۲۷ نیرو از مجوز گفته شده سهمیه بنیاد شهید است که باید از طریق آنها معرفی شوند و باقیمانده نیروها نیز در این دوره از طریق آزمون جذب خواهند شد که البته در حال رایزنی با نهادهای نظارتی و قضایی نیز هستیم تا به وضعیت کنونی سامان دهیم و حواشی این بخش را برای همیشه تمام کنیم.

وی به اخبار بویرنیوز در خصوص حضور افراد مخالف دولت و قباله یکی از معاونت ها به یک منطقه خاص هم واکنش نشان داد و گفت: انتخاب مدیران از بین نیروهای حامی دولت خواهد بود که البته شایستگی و مقبولیت و پاکدستی و حسن شهرت آنها نیز از ملاکهای اصلی می باشد و همچنین اگر یک معاونت در اختیار منطقه ای باشد بدین گونه نیست که همیشه مدیر آن مجموعه بار دیگر از همان منطقه انتخاب خواهد شد هر چند باور داریم باید در انتخاب مدیران به نیروهای توانمند بومی توجه شود.

اخبار مرتبط:

شروع اشتباهات در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تغییر میکند/سرقفلی معاونت توسعه به نام یک شهرستان!

درخواست تعدادی از شرکت کنندگان آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دکتر یزدانپناه

دکتر پرویز یزدانپناه به بدهی سرسام آور سالهای اخیر هم پرداخت و گفت بدهی دانشگاه از ۳۰ میلیارد تومان سال ۹۵ به ۱۹۶ میلیارد تومان در زمان تحویل سکان این دانشگاه به من رسیده است که عمدتا مربوط به اقدامات پینانکاری، عمرانی و نیروها است.

یزدانپناه افتتاحیه های مدیران قبل را هم خطا خواند، او گفت برای مثال بیمارستان های یاسوج و باشت حدود ۷۰ میلیارد دیگر برای اتمام بدهی و تجهیزات نیاز دارند و این افتتاحیه ها پیش از موعد و بدون تکمیل کار صورت گرفته است.

وی گفت: مرکز ناباروری گچساران هم اکنون فعال است و به مردم خدمت میدهد، مرکز ناباروری یاسوج نیز دو ماه آینده آماده خدمت رسانی خواهد بود.

روی سخن رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد بود، او گفت: از سیاسیون چه اصلاح طلب چه اصولگرا می خواهم بر مدیریت دانشگاه برای دخالت در تغییرات پافشاری نکنند، چرا که ما می بینیم در برخی شهرستان ها مثلا فلان چهره اصلاح طلب فشار می آورد که فلان مدیر هر چند ضعیف است نباید تغییر کند یا در جریان اصولگرا هم همینطور ! اما این عزیزان باید بدانند کار دانشگاه علوم پزشکی سیاسی نیست بلکه موضوع سلامت و زندگی مردم است، اما مطمئن باشید تغییرات حتمی خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=304628
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد علیا گفت:

    درود بر بویر نیوز
    یزدانپناه باید خیلی مواظب باشه که اشتباهات مرگبار دوره ایلامی را نکنه و خودش هم قبلا یک نفر را در دوره معاون درمانی خودش گذاشت رئیس بیمارستان و بعدش اون همه فجایع درست کرد که مجبور به تغییرش شد که کار خوبی بود متاسفانه باز زمان ایلامی اونجور نیرو شد مسول یک جای دیگه که یزدانپناه باید پاکسازی کنه.
    کلا علوم پزشکی از بالا تا پایین یک پاکسازی نیاز داره ربطی به اصولگرا و اصلاح طلب هم نداره.

  2. دلسوز گفت:

    نقد سازنده بویرنیوز قبلا در دوره ایلامی باعث تغییرات خوبی در معاون پشتیبانی شد و باید یزدانپناه حواسش به رانت خواری با حمایت فلان و بهمان نماینده باشه و گول خط بازیها را هم نخوره و اجازه به نیروهای تحمیلی نده که البته یزدانپناه تا الان یه کارت قرمز برای تغییر مشاور بانوان دانشگاه گرفته.

  3. احمد اورژانسی گفت:

    آقای دکتر یزدانپناه فردی است با سبقه ای درخشان در مدیریت که عمده موفقیت های دوران ریاست دکتر چمن در حوزه فعالیت ایشان در معاونت درمان بود و پایبند به قوانین ، اصول اخلاقی و ارزشها است و امیدواریم همانگونه که بارها اعلام نموده اند ، در انتخاب مدیران و روسا ، بدور از تعلقات و قشارهای سیاسی و جناحی و مشاوره ای ، از افراد شایسته با تدبیر ، کاربلد ، شجاع ، اخلاق مدار و دارای صعه صدر که نگاهی امانت دارانه به مسئولیتشان داشته باشند و نه طلبکارانه و دغدغه مردم هم و غمشان باشد و نه کسب رضایت هم کیشان و وام دهندگان ، استفاده نمایند .

  4. .یاشار گفت:

    باسلام خدمت بویرنیوز،بایدبگم مانیروهای استخدامی پیمانی96هستیم ولی متاسفانه هنوزبیکاریم اون هم ازاستخدامی علوم پزشکی

  5. بویراحمدی گفت:

    باسلام عدالت باید برای همه اجرا بشه این نیروهای بیمارستان جدید سریعا باید اخراج بشن. مگه می شه هرکه پارتی داره بره سرکار و آنهایی که ندارن بیکار بگردن
    .جناب دکتر خواهش می کنم رسیدگی کنید و آخرت خودتونو خراب نکنید همه را یکسان ببینید.باتشکر از بویرنیوز

  6. ناشناس گفت:

    لطفا پیگیری نمایید چرا ۴۰۰هزارتومان‌از حقوق خرداد۹۸کارکنان رسمی بیمارستان امام سجاد یاسوج کم شده است؟
    اقای دکتر یزدانپناه پیگیری نمایید

  7. ناشناس گفت:

    دکتریزدان پناه همین الان یه نگاه به سوپر وایزر و مسول بخش های بیمارستان شهید جلیل کنید همه با پارتی مسول شدند انتخاب براساس سیاسی بودن بوده نه شایستگی اگه یه رزومه بگیرد از پرسنل معلوم میشه براتون

  8. كارگرين گفت:

    با سلام اولين افزايش در هر سال به حساب خزانه واريز مي شود براي تمام كاركنان اين انتقال انجام مي شود و مختص بيمارستان نمي باشد

  9. بهادران گفت:

    سلام دکتر یزدانپناه
    احسنت بالاخره یک مرد پیداشد و تونست بگوید که بهداشت ودرمان محل سیاست بازی نیست محل خدمت رسانی به مشتریان اوست خواهشا اجازه تصمیم گیری سیاسی ورزی به هیچکس ندهید و به توانمندی و شایسته سالاری توجه کنید

دیدگاه شما