یکشنبه 26 خرداد 1398 - 12:00

مهلت دوهفته ای شهردار یاسوج برای نقل مکان جمعه بازاریان

نشست تعیین تکلیف جمعه‌بازار یاسوج در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در نشست تعیین تکلیف جمعه‌بازار یاسوج گفت: غرفه داران جمعه‌بازار تا دو هفته آینده باید به مکان جدید منتقل شوند و مکان فعلی جمعه‌بازار یاسوج تخریب می‌شود.

نستهن مقدم با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن زیرساخت‌های لازم، سه‌نقطه برای ساماندهی غرفه داران در نظر گرفته می‌شود افزود: این جابجایی با اولویت ایجاد بازارچه ثابت اجرا می‌شود و غرفه داران باید منافع مردم را هم در نظر بگیرند تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۰۰ غرفه دار در محل جمعه‌بازار یاسوج فعالیت دارند که تنها ۴۸۰ تا از این غرفه داران مجوز شهرداری دارند این در حالی است که در آتش‌سوزی گذشته ۱۵ غرفه طعمه حریق شدند.

شهردار یاسوج اضافه کرد: در طول یک ونیم سال گذشته جلسات زیادی گرفته‌شده و اگر اتفاقی بیفتد برای هیچ‌کس قابل توجیه نیست که چرا با وجود خطرات و گوشزدها باهم غرفه داران در همان مکان فعلی فعالیت می‌کنند.

مقدم با اشاره به ضرورت مکان‌یابی مناسب برای غرفه داران جمعه‌بازار یاسوج افزود: این مکان جدید به لحاظ زیبایی، بار ترافیکی و امنیت باید به خوبی ارزیابی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303903
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام.اخه برادر من این بدبختا چطور میتونن ۱۴۰ میلیون پول بدن واسه سیزده متر مغازه؟

  2. بازیچه سیاسیون گفت:

    درود بر شهردار گرامی که صادقانه و شبانه دستور آسفالت خیابان های مرکز استان را داده و همچنان ادامه داره….
    کار تخلیه جمعه بازار از نظر ایمنی بشدت ضروری هستش ولی شهردار وشورای محترم ابتدا برای انتقال بازاریان جمعه بازار مکان مناسب مهیا بعد اقدام نمایند… باتشکر

دیدگاه شما