چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 18:31

مکان های گردشگری شهر یاسوج تکمیل شده است/+مکان های جایگزین

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان،شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از مکان های گردشگری مرگز استان بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، محمود باقری در این بازدید با اشاره به تکمیل ظرفیت مکان های گردشگری شهر یاسوج از جمله منطقه گردشگری آبشار اظهار کرد: مکان های گردشگری مرکز شهر دیگز ظرفیت پذیرش مسافر را ندارند و گردشگران می توانند از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان های بویراحمد و دنا را مورد بازدید قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زیر ساخت های گردشگری خوبی در روستاهای هدف گردشگری ایجاد شده است گفت: روستای گردشگری کاکان در شهر بویراحمد و کریک در شهرستان دنا آماده میزبانی از گردشگران است.

باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی همراه با اجرای برنامه های شاد و فرهنگی در منطقه گردشگری چشمه سلام روستای کاکان خبرداد و گفت: این جشنواره تا جمعه ۱۷خرداد ماه برپا است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گهگیلویه وبویراحمد تصریح: طبق نظارت های صورت گرفته اقلام خوارکی مورد نیاز گردشگران در بازرموجود است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باقری همچنین از نظارت های مشترک از مکان های گردشگری و مراکز خدمات دهی به گردشگران به صورت سر زده خبرداد و گفت: این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران صورت می گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمان گفت:

    دروغ یاسوج هنوز کلی جا دارد

دیدگاه شما