چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 21:23

حمایت پارک علم و فناوری یاسوج از شرکت های دانش بنیان جواب داد/تدوین ۱۱۰ بسته حمایتی از نخبگان

با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگروه ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت “گسترش کاربرد فناوری”، واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان کشور قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، رئیس پارک علم و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در زمینه تولید بومی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، مجوز دانش‌بنیانی تولیدی نوع 1 را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود.

دکتر سید شمس الدین هاشمی ادامه داد: شرکت گسترش کاربرد فناوری از جمله واحدهای فعال فناور این پارک است که توانسته تا کنون با تولید 6 محصول در زمینه فناوری انتقال دیتا بر روی فیبر نوری، مجوزهای لازم دانش بنیان شدن را کسب نماید.

وی اضافه کرد: این شرکت ، چهارمین شرکتی است که در این پارک مجوز دانش‌بنیان دریافت کرده است و یک شرکت فناور دیگر درحال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش بنیانی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: 110 برنامه حمایتی از شرکت های دانش بنیان از جمله معافیت های مالیاتی و گمرکی، زمینه های حمایتی مناسبی را در مسیر جذب و حمایت شرکت‌های فناور در حوزه های مختلف بوجود آورده است.

وی اذعان داشت: تاکید بر مزیت های نسبی استان در حمایت از شرکت های دانش بنیان برای  پارک علم و فناوری در اولویت است.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت های دانش بنیان محقق خواهد شد و پارک علم و فناوری استان آمادگی کامل جهت حمایت از این شرکتها را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما