دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 7:43

تکذیب تعطیلی فرایند آسفالت معابر شهر یاسوج

شهردار یاسوج در این بازدید گفت: طرح نهضت آسفالت شهرداری یاسوج تعطیل نیست و با کیفیت و سرعت ادامه خواهد داشت.

به گزارش بویرنیوز، دکتر نستهن مقدم در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی نهضت آسفالت شهر یاسوج، بیان داشت: اینکه گفته شده نهضت آسفالت شهرداری یاسوج به دلیل مسائل فنی و کیفی تعطیل شده است، اجحاف در حق شهرداری و شهروند ان است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با تقدیر از مدیرانی که در این بازدید حضور داشتند، ادامه داد: نهضت آسفالت بصورت شبانه روزی و توسط چند اکیپ شهرداری و چند پیمانکاران مدتی است آغاز شده و کار همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار یاسوج تصریح کرد: امشب (یکشنبه شب) نیز اکیپ های شهرداری در خیابان جمهوری کار آسفالت و لکه گیری را در دستور کار خواهند داشت و این عملیات اجرایی فردا (دوشنبه) نیز توسط دو اکیپ دیگر از سر خواهد گرفته شد.

مقدم با تاکید بر انجام کار اصولی در تمامی حوزه های کاری شهرداری ضرورت اعمال دقت و کیفیت در عملیات آسفالت را مهمترین دغدغه شهرداری دانست و بیان کرد: در هر کاری قطعا ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد و در صورت بروز هر اشکالی سریعا نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد، اما خوشبختانه درعملیات ۸۰ هزار مترمربع آسفالتی که ازدیبهشت ماه سالجاری آغاز شده است، شاهد کیفیت مطلوب و رضایتمندی شهروندان قدرشناس هستیم.

پروژه های بزرگ شهری در یاسوج در حال اجراست

شهردار یاسوج ادامه داد: فعالیت های بزرگی در زمینه مسائل عمرانی در شهر یاسوج در دست اقدام است و از ابتدای امسال ۲۵ پروژه عمرانی در شهر یاسوج کلید خورد است.

دکتر نستهن مقدم پروژه های گسترده روکش و لکه گیری آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی از جمله این پروژه ها دانست و عنوان کرد: پروژه بزرگ ۴۵ متری بنسجنان – شرف آباد – دولت آباد – زیرتل که ۲۸ سال معطل مانده بود از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ۶۵ درصد آزادسازی گردیده است و بخشی از آن نیز در حال جدول گذاری است.

مقدم به پروژه مهم پل چهارم بشار نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه که در سال های قبل تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد علیرغم همه شرایط سخت از جمله افزایش چند برابری قیمت ورق در وضعیت مطلوبی در حال فعالیت است و خوشبختانه امروز کار نصب شاه تیرهای فلزی نیز آغاز شده است و طی یکسال و نیم گذشته به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: شهر یاسوج از لحاظ زیرساخت ها وضعیت رضایت بخشی ندارد و همین باعث شده تا کارکنان و نیروهای زحمتکش شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با جدیت و تلاش مضاعفی مسائل شهری را دنبال کنند.

شهروندان به تخریب های بی اساس توجه نکنند

وی با بیان اینکه از مزایای توسعه متوازن زیرساخت های شهری همه مردم بهره مند خواهند شد، درخواست کرد از طرح مسائلی که باعث بدبینی و نا امیدی مردم می شود، پرهیز شود

مقدم گفت: قطعا دیدگاهها و نظارت اصولی مسئولان، کارشناسان و شهروندان فهیم را دریافت می کنیم و از آن بهره خواهیم برد ولی به تخریب ها توجه نخواهیم کرد و برای خدمت به مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از شهروندان گرامی نیز خواهشمندیم به مسائل و مطالب مغرضانه که هیچ پایه و اساسی ندارند، توجه نکنند.

کاظمی: تمام مراحل آسفالت تحت نظارت آزمایشگاه و با استاندارد است

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: تمام مراحل آسفالت تحت نظارت آزمایشگاه و با استاندارد است.

سید حسین کاظمی با تقدیر از اقدامات شهرداری یاسوج بیان داشت: در نهضت آسفالت شهرداری یاسوج تمامی مراحل از جمله دانه بندی، درصد قیر، پاکسازی مسیر قبل از انجام کاملا استاندارد و تحت نظارت است.

افشون: نهضت آسفالت شهرداری یاسوج باکیفیت است

مدیرکل دفتر فنی استانداری هم در این بازدید تاکید کرد: عملیات آسفالت صورت گرفته توسط شهرداری یاسوج با رعایت اصول و ضوابط فنی است.

مهندس هجیر افشون تاکید کرد: این عملیات از سوی دفتر فنی استانداری تحت نظارت است و خوشبختانه با رعایت اصول فنی و آزمایشگاهی در حال اجراست.

افشون اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب کشور است این آسفالت می تواند اقدام شایسته ای برای خدمت به شهروندان و گردشگران است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302130
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیرون گفت:

    چرا اسم نهضت میگذارید نهضت یعنی مانند آلمان بعد از جنگ جهانی دوم که سبانه روز کار میکردند و صبح مردم بیدار میشدند تا خیابان ویرانه آسفالت شده دوهفته است ورودی بلوار مطهری دارد آسفالت میشود به آن میگویند نهضت آسفالت.

  2. ناشناس گفت:

    بویر نیوز چرا نظریات را منتشر نمیکنید .

  3. 💐💐💐 گفت:

    درود بر شهردار توانمند و پاکدست دکتر مقدم💐
    درود بر خادمان صدیق.
    درود بر رسانه بیطرف بویر نیوز

  4. ت گفت:

    کدام شهردار در این دوران اخیر مثل دکتر مقدم به فکر آبادانی شهر یاسوج بود درود بر دکتر مقدم مدیر توانا ودلسوز شهر ومردم

دیدگاه شما