شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 9:48

پس از شهردار چرام؛ انتقاد شهردار لنده از عدل هاشمی/قیر رایگان لنده را تاجگردون پیگیری کرد

پس از انتقادهای تند شهردار چرام (از اینجا بخوانید)، حالا شهردار لنده هم در سخنان تندی از خجالت عدل هاشمی پور درآمده است.

وی با اشاره به اینکه همان موقع تلاش کردم طی تماس تلفنی با آقای تاج گردون از وی تشکر نمایم که ایشان جواب نداد و تشکر خود را با پیام برای او فرستادم افزود : اتفاقا در جلسه شورای اداری شهرستان که همان ایام برگزار شد از آقای تاج گردون تشکر کردم .

شهردار لنده از اختصاص 500 تن قیر رایگان به این شهردار با پیگیری های نماینده گچساران و باشت خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، “مختار مشهدی زاده ” در گفت و گو  با خبردنا با بیان این مطلب گفت : طی تماسی که آقای ” نصیری ” مدیرکل راهداری استان با من داشتند اعلام شد که با پیگیری های آقای “تاج گردون ” سهمیه قیر رایگان برای شهرداری های استان گرفته شده که سهم لنده از این سهمیه 500 تن است .

وی با اشاره به اینکه همان موقع تلاش کردم  طی تماس تلفنی با آقای تاج گردون از وی تشکر نمایم   که ایشان جواب نداد و  تشکر خود را با پیام برای او فرستادم افزود :  اتفاقا در جلسه شورای اداری شهرستان که همان ایام برگزار شد از آقای تاج گردون تشکر کردم .

شهردار لنده با بیان اینکه نامه نگاری های لازم برای تحویل این سهمیه به شهرداری لنده انجام شده است و مراحل آخر خود را می گذراند به نامه منتشر شده از سوی نماینده کهگیلویه بزرگ در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : من هیچگونه اطلاعی از این نامه ندارم و سهمیه ای که برای لنده درنظر گرفته شده با تلاش های آقای تاج گردون بوده است و اگر قرار است سهمیه جدیدی از سوی نماینده کهگیلویه بزرگ برای ما در نظر گرفته شود ما بی خبریم  و تاکنون هم کسی در این خصوص به ما چیزی نگفته است .

مشهدی زاده با تشریح ارتباط خود با هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : چندین بار برای امور شهرداری لنده در دفتر تهران و مجلس خدمت سردار هاشمی رسیدم که قولهایی داد ولی هیجکدام عملی نشد که شاید ما بیشتر باید پیگیری می کردیم  .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نجاتبخش چیتاب گفت:

    جناب شهردارقیرهیچ کس هم پیگیری نکندبه شهرهای زیر100هزارنفر،براساس جمعیت سازمان شهرداری هاتوزیع می کند. شهرداری ماهم خودمون پیگیری کردیم و200تن قیرازطریق اداره راه گرفتیم شهرزیر5000نفر.البته منکرتوان آقای تاجگردون هم نیستیم.الان دیگه موقع انتخابات شده ومعلوم هست این حرف هاازکجااب میخوره

  2. لنده گفت:

    همش دست انداز میشن نخاستیم قیر

  3. مردم گفت:

    سهیمه قیر پاتاوه را هم تاجگردون داد

  4. ناشناس گفت:

    بابا واقعیت را گفته سهمیه ۹۰۰۰ تن قیر هم به دهدشت؛ یاسوج و گچساران با پیگیری تاجگردون اختصاص داده شد اسنادش هم موجوده.

  5. مطلع گفت:

    دروغ تاچه اندازه اتفاقا آقاي حاج زارع با حضور شهرداران حوزه بويراحمد فقط 3000تن قيررايگان براي شهرياسوج گرفتن هيچ نماينده اي دراين جور مواقع نمياد سهميه براي شهراي غيره حوزه انتخابيه بگيره چون مجبوره از سهميه شهرستان خودش كم بكنه اين همه شانتاژنكنيد اسناد موجود هست بويرنيوز خواستن بنده تمام مكاتبات رو دراختيار شون ميزارم.خدالعنت كنه كسي رو كه به دنبال تخريب هست

  6. سی سخت گفت:

    بعد بیایید بگید تاجگردون چرا گفته میرشکارم(بودجه)

دیدگاه شما