شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 9:34

انتقاد تند عکاس گچسارانی از استخدام های نور چشمی ها/تاجگردون در اینستاگرام در به در به دنبال اوباش استخدام شده!

به زودی اسامی استخدام‌های فله‌ای، خاله خرزویی و جزیره‌ای را در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهیم کرد تا لازم نباشد نماینده گچساران در «دایرکت» خود به دنبال اسامی آنها باشد.

به گزارش بویرنیوز ،آرش صدقی نژاد،عکاس گچسارانی در صفحه اینستاگرامش نوشت:من گچساران را اینچنین تعریف می کنم ،شهری است با صد هزار نفر جمعیت که درصد بالایی از نفت و گاز ایران را تامین می کند .در این شهر آدمها دو دسته اند: دسته ی کارمندان رسمی شرکت نفت و دسته ی دیگران .خانواده  کارمندان شرکت نفت در هر شرایطی زندگی خوبی خواهند داشت .

دیگران باید دست و پا برنند تا روزی که شرایط زندگی خوب محیا شود و در این اوضاع نا بسامان جز با خوردن حق دیگران این شرایط محیا نخواهد شد .

(به کسی بر نخوره چون این یک واقعیته و من به چشم دیدم)
آدمها را می شود به دو دسته ی دیگر هم تقسیم کرد :

طایفه های پر جمعیت و پر زور لر

طایفه های کم جمعیت و کم زور لر به همراه قوم ترک .

دسته ی اول که چهار پنج طایفه ی خاص را شامل می شوند به هنگام انتخابات بسیار مهم می شوند و بعد از انتخابات مطالبه دارند و تقریبا به مطالبات خود خواهند رسید .

دسته ی دوم که اکثریت هستند امید چندانی به آینده ندارند .

باز هم می شود دسته بندی دیگری داشت و این از همه بدتر است :

دسته ی اوباش شاغل

دسته ی سر به زیران بیکار

دسته ی اول مدتی است که ایام به کامشان است .

با وجود داشتن پیشینه  کیفری از قبیل : فروش مواد مخدر و مشروب، دعوا و زور گیری ، شرخری ، حمل اسلحه و غیره ، به راحتی مشغول به کار شده اند .

دسته ی دوم شامل انسانهای آرام و حتی دارای تخصص هستند که باید دنبال دستفروشی ، مسافرکشی و غیره باشند .

من نگران نوجوانانی هستم که در کنار دسته ی اول بزرگ شدند و از آنها الگو برداری می کنند .

احتمالا با خود می گویند:فلانی هر چه خواست کرد و امروز به راحتی شغل با ثباتی دارد پس من ادامه دهنده  راهش خواهم بود .

.جمله ای رو چند بار از نزدیکان شنیدم :خوبیش به اینه که خلاف کم شده و سرشون گرم کاره .
برای کسی که همچین طرز فکری داره متاسفم!

این درحالی است که این پست انتقادی آرش صدقی نژاد باعث واکنش نماینده گچساران و باشت در مجلس شد و تاجگردن با گذاشتن کامنتی در ذیل همین پست خطاب به این عکاس گچسارانی نوشت:سلام آرش جان خوشحال می شم اسم ده اوباش که به ناحق سر کاره نام ببر یا دایرکت به من بده. قول میدم خودم ازت صیانت کنم. ممنونم.

اگرچه جمعی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این پست ،خطاب به نماینده گچساران و باشت درمجلس هم نوشتند:به زودی اسامی استخدام‌های فله‌ای، خاله خرزویی و جزیره‌ای را در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهیم کرد تا لازم نباشد نماینده گچساران در «دایرکت» خود به دنبال اسامی آنها باشد.

صیانت از قانون وظیفه نماینده مجلس است و کافی است که آقای تاجگردون اسامی نیروهای بکار گرفته شده را در شرکت‌های دولتی، نفت، گاز، بیمارستان‌های گچساران و استان و … را مطالبه کند تا متوجه شود، کدام افراد با چه پیشینه‌ای و با چه اعتقاداتی در ادارات نظام اسلامی مشغول به فعالیت شده‌اند.آفتاب جنوب

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=302002
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باشت گفت:

    همین طور هست که ارش جان می گوید …مگه غیر از این هست من به چشم خودم دیدم پدرشهیدی حدود پنج فرزند بیکار داشت به تاج گردون مراجعه کرد برای نگهبانی یا خدماتی ولی تاج گفت من کار شخصی برای کسی انجام نمی دهم فقط کار های عمومی ….بدش عکسش ثابت شد

  2. اسدي گفت:

    نوع واكنش اقاي تاج گردون!!!!! نوشته من از حق تو صيانت ميكنم درخالي اقاي ارش صديقي نژاد منظورش كل مردم گچساران بود و از حق مردم گچساران گفته!!!! جالب نيست؟؟!! بعد افراد و أوباشي ك به سفارش خودش رفتن سر كار حالا اسمشونو از ارش صديقي نژاد ميخاد

  3. رضا احمدي گفت:

    اقاي تاجگردون ظلم پايدار نيست. شما بايد جوابگوي خيلي از حق كشي ها باشي

  4. غریب گفت:

    سلام یه سری به هلال احمر گچساران بزنید نحوه استخدام نیروها را پیگیر بشید شاید حساب کار دستتون اومد.

  5. گمنام گفت:

    باسلام .برای اثبات موضوع مراجع کنید به آب وفاضلاب شهری استان وببینید نیروهای فله ای اقای نماینده را

دیدگاه شما