چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 17:56

بیت المال؛ خط قرمز بند پی در استانداری/برکناری یک مدیر بخاطر هزینه تراشی از جیب ملت(+عکس)

یکی از مدیران استانداری تهران که بازرسان شهرداری های تهران را با پول بیت المال به اردوی مشهد فرستاده بود برکنار شد.

به گزارش بویـرنیـوز، یکی از مطالبه های جدی مردم از دولتمردان، رعایت حق و حقوق بیت المال و پرهیز از اشرافی گری و اسراف در مجموعه های دولتی است.

به طور قطع میتوان گفت فساد در سیستم های اداری و دست اندازی به بیت المال یکی از مهم ترین زمینه های گسست مردم از دولت و بی اعتمادی به کشور است، قطعاً این امر در تهران به واسطه وجود امکانات و بودجه های متعدد و با رقم بالا حساس تر و بیشتر در دید عموم قرار دارد.

از زمان تصدی دکتر محسنی بند پی در استانداری تهران، مقابله بی وقفه با روزنه های فساد بعنوان یکی از محوری ترین اقدامات او بوده است.

دکتر بندپی همانطور که در جلسه رای اعتماد و پس از آن گفت، به استانداری تهران رفت تا برای بهبود نگاه مردم، آرامش و آسایش مردم و تهرانی بهتر گام بردارد.

قطعاً یکی از مهم ترین جلوه های زیبایی تهران به داشتن مجموعه های قانونمند، منظم و فاقد فساد مربوط است.

استاندار تهران در این راستا علاوه بر لغو چند برنامه غیر ضروری که نیازمند هزینه های گزاف از بیت المال بود، با وجود برخی فشارها یک نفر را نیز در رابطه با مصرف خارج از عرف بیت المال از پست خود برکنار کرد.

البته اقدامات پروفسور بندپی به اینجا ختم نشده است، استاندار تهران برای ایجاد فضای باز برای شهروندان، بستن منافذ فساد و البته خدمات دهی بهتر و ارزنده تر به مردم قوانین و بخشنامه های متعددی البته با اعمال نظارت های مستمر اجرایی کرده است.

به گزارش بویرنیوز، حالا تهران با وجود دکتر بندپی، هم قانونمند تر شده و هم سلامت اقتصادی در مجموعه های استانداری که خواسته به حق از مدیران پاکدست و مردم مدار نیز همین هست، رشد روز افزونی داشته، هم اکنون مردم می دانند فردی سکاندار است که از خودشان به حفظ بیت المال حساس تر و سختگیرانه تر عمل می کند.

پی نوشت:

قطعاً اگر همه مدیران نسبت به مردم و بیت المال چنین نگاهی داشته باشند، ایرانی متحد، منسجم و سلامتر از هر زمانی خواهیم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301932
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما