دوشنبه 26 فروردین 1398 - 22:26

نا امیدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وعده های برخی مسئولان کشوری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور پاتاوه- دهدشت با 70 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم پیگیری‌های دستگاه تخصصی و بخش عمده‌ای هم به دلیل کم‌کاری پیمانکار اتفاق مطلوبی در این پروژه رخ نداده است.

به گزارش بویرنیوز، دکتر علی محمد احمدی در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، اظهار داشت: با توجه به ضعف زیرساخت‌های استان، انتظار داریم موضوع خسارت های سیل اخیر را در هیئت دولت مورد حمایت و تاکید قرار دهد.

علی محمد با اشاره به سند توسعه گیاهان دارویی استان، اظهارکرد: این استان در حوزه گیاهان دارویی ذخایر خوبی دارد که گاهی به استان‌های دیگر می رود و باید از توان علمی دانشگاه‌ها و حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این حوزه استفاده کنیم تا بتوانیم این استان را به عنوان قطب گیاهان دارویی در کشور معرفی کنیم .

وی گفت: بخشی از زیرساخت‌های پارک علم و فناوری فراهم خواهد شد تا سرمایه مملکت را به سمتی ببریم که منابع و امکانات ارزش افزوده داشته باشد.

استاندار بیان کرد: اولویت اصلی ما در اقتصاد مقاومتی این است که طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دهیم، پروژه پاتاوه_دهدشت که تاثیری بسیاری در در رشد اقتصادی استان دارد، و یک محور که بنادر جنوبی و شرقی استان را به استان اصفهان و مرکز وصل می‌کند، علیرغم اینکه ۷۰ درصد این مسیر تکمیل شده و حتی بعد از ۴ سال تردد انجام می‌شود اما هم متاسفانه به دلیل کم کاری پیمانکار و عدم پیگیری متولیان این پروژه تکمیل نشده است. در مقاوم سازی اقتصاد استان شاید پروژه به این مهمی نداشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع سقوط هواپیمای تهران -یاسوج اشاره کرد و گفت: سقوط هواپیما در کشورهای دیگر هم اتفاق افتاده و بعد از یک هفته پروازها انجام می‌شود، اما پروازهای یاسوج که مرکز استان هم هست و شرکت ماهان پروازها را انجام می‌دهد، تعداد پروازها کم است و این میزان کفایت نمی‌کند که امیدوارم مسوولان کشوری نیز در این زمینه به کمک ما بیایند، البته قبلاً این مساله به جد پیگیری کردیم اما کفایت نکرده و از شما انتظار داریم این مساله را در هیئت دولت مطرح کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما