یکشنبه 25 فروردین 1398 - 1:19

جزئیات قتل زن ۴۰ ساله چرامی در دهدشت/ طلاها قاتل را وسوسه کرد/ انتقال جسد به استان فارس و رها کردن آن زیر پل

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل ۴۰ ساله خانمی از شهرستان چرام این استان در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ سعید بالش زر در گفت و گو با ایلنا گفت: صبح امروز قاتل ۴۰ ساله دهدشتی که اقدام به قتل خانم ۴۹ ساله ای در شهرستان چرام کرده بود با همکاری دادسراهای انقلاب یاسوج و دهدشت و پلیس آگاهی استان و شهرستان کهگیلویه دستگیر و هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی استان در یاسوج قرار دارد.

وی با تشریح نحوه قتل این خانم، اظهار داشت: قاتل به بزه انتسابی خود اعتراف و ۲ نفر دیگر که یکی از آنان یک خانم است نیز در این ارتباط دستگیر شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به اظهارات قاتل، دلیل اصلی قتل، وسوسه شدن در دیدن طلاهای روی دست مقتول و سخنانی که مقتول قبل از قتل با تلفن خود با فرد دیگری راجع به همراه داشتن پول زیاد بوده است.

بالش زر گفت: خانم مقتول در روز یازدهم اسفندماه ۹۷ برای خرید منزل مسکونی از یاسوج به دهدشت سفر کرده و آن جا به طور اتفاقی با قاتل راجع به خرید خانه صحبت کرده و قاتل با ترفند فروش منزل مسکونی خود به خانم، مقتول را به کارگاه تعطیل شده ای کشانده و سپس وی را خفه کرده است.

وی، زمان وقوع قتل را مربوط به عصر روز یازدهم‌ اسفندماه ۹۷ عنوان و خاطرنشان کرد: قاتل، جسد مقتول را در روز دوازدهم اسفندماه یعنی یک روز بعد از وقوع قتل به شهرستان چنارشاهیجان استان فارس با اتومبیل شخصی خود انتقال داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل جسد مقتول را در روز دوازدهم اسفندماه به زیر پُلی در آن شهرستان انتقال داده و سپس به حال خود رها می کند.

بالش زر با تقدیر ویژه از دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیگیری مستمر برای شناسایی و دستگیری قاتل این حادثه تاسفبار، تصریح کرد: پلیس آگاهی استان و شهرستان کهگیلویه با همکاری دستگاه قضایی و بر اساس شگردهای پلیسی توانست در کمتر از یک ماه، قاتل را دستگیر کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما