شنبه 17 فروردین 1398 - 22:55

چه کسی ابهت کهگیلویه را با خود برده است؟

یکی از مخاطبان بویرنیوز در یادداشتی کوتاه در پاسخ به دعوت جوانان شهرستان کهگیلویه از محمد موحد برای حضور در انتخابات نوشت:

برخی در این سال ها و مخصوصا این 11 سال و دوره پسا موحد در کهگیلویه دائما در تلاش بودند تا القا کنند که باید موحد از کهگیلویه برود و گردش نخبگان شکل بگیرد.

برخی دیگر اما پا را از این هم فراتر برده و عامل عقب ماندگی کهگیلویه را موحد خوانده و بزرگواری و عدل هاشمی را به عنوان ناجیان این دیار فراخوان کردند.

حال اما عملکرد و کارنامه همه این مدعیان تحول در ترازوی مقایسه است و افراد منصف خود به وزن عملکردها می نگرند.

چماقی که بزرگواری بر پیکره نحیف کهگیلویه و به طور کلی لرها وارد نمود هنوز هم زخمش تازگی می کند و تاسف بارتر این که او هنوز هم برای مردم نسخه می پیچد که به که رای بدهید و به که رای ندهید!

هم او که وقتی مسیح علی نژاد خبرنگار فراری با او مصاحبه کرد هنوز متوجه نبود که او زن است یا مرد!

کوتاه شدن دست کهگیلویه ای ها از مصادر قدرت در استان از دوره بزرگواری آغاز شد و در دوره عدل هاشمی به اوج رسید.

عدل هاشمی که با وعده های رنگین و قسم های آنچنانی پا به عرصه گذاشت، در همان شعارها ماند  و شعارهایش مانند قسم هایش از آب درآمد.

در کارزار مقایسه، کافیست یک نکته را اشاره کرده و باقی را به وجدان های بیدار می سپاریم.

در دوره ای که موحد و تاجگردون و سید باقر موسوی سه قطب قدرت در استان بودند تنها کسی که توانست در آن موقع معاون استاندار منصوب کند موحد بود و این روزها کار کهگیلویه به جایی رسیده که هم گچساران و هم بویراحمد از معاونت استانداری سهم برده اند و کهگیلویه نه تنها سهمی از معاونت استانداری ندارد بلکه حتی فرماندار این شهرستان هم از کهگیلویه نیست.

دردی که فرماندار لنده را نیز به اعتراض واداشت و این شد که با رفتن موحد ابهت هم از شهرستان کهگیلویه خارج شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=300011
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اصلامنصفانه نیست .لرهمیشه ازشجاعت وجسارت ومتانت وصداقت وناموس پرستی معروف بود وهست که همه درروح وجسم آقای بزرگواری نهفته است .که نه اهل تملق است ونه چاپلوسی بلداست ودزدی را ناروا میداند وخدماتش در دوران ۸ساله مجلس درکهگیلویه برابربا تمام ادوارسایرنمایندگان است .انصاف آن است که پیشینه وعمل هرکس رابببنی نه وقتی درهمی ازاودریافت کردی از او بت بسازی. درجه نو زندگی نو میخواهد . نوگراباشیم دوستم

  2. بهمئی گفت:

    عجب تحلیل آبکی وبدون منطق وکینه توزانه !!!!
    تنهازمانی که کهگیلویه درمرکزاستان جاپایی نداشت وازنظرمدیریت مظلوم واقع شده شانزده سال سیطره جناب موحدبرکهگیلویه بود!!! اگرلازم شدلیست مدیران پسامواحددراستان راارائه دهیم

  3. ناشناس گفت:

    دقیقا اما ای کاش گزارش دیارموحد با قشرجوان استان درهفته گذشته را دوستان گوش می دادند

  4. کارمند گفت:

    با سلام دوست بزرگوار انصافا مطلبتون خیلی بجا بود نه تنها در استان بلکه در تهران مرکز کشور هم نبود موحد برای بچه های کهگیلویه و بویر احمد خالی است

  5. رضا گفت:

    واقع متاسفم برای دوستی که فرموده دوران بزرگوارای برابر با 16 سال موحد است برادر بهمئی که فرموده دوران موحد بچه های کهگیلویه جا پای نداشتند برادر منصف باش از منصفانه اقای بزرگواری حرف میزنی اما بوی از انصاف در حرفهایت نیست شما یه رصد در خود مرکز استان بکن و از مردم شهرستان بویراحمد نظر سنجی کن ببین اقای موحد چه کارهای در مرکز استان و کشور برای نیروهای کهگیلویه که نکرد شما نگاه کن و بررسی کن ببین از زمان دوران اقای بزرگواری و هاشمی چند نفر در مرکز استان مشغول به کار شدند و چند نفر در دوران موحد دوم بودجه ریزی در زمان اقای موحد برای کهگیلویه را با دوران این بزگواران در نظر بگیر منصفانه قضاوت کن در مناطقی مثل بخش های چاروسا ودیشموک راه ارتباطی مناسبی نبود راه نیمه مناسبی که در دوران اقای موحد انجام داده شده بفرمایید این دوستان چکار و چه تغیراتی در این راه دادند تنها نکته که تغییر کرده جاده پاتاوه دهدشت می باشد که تونل ان باعث حذف گردنه مله گل شده این راه را هما کارشناسانه بررسی کن ببین از زمان چه کسی شروع شده و همین اقای هاشمی توسط اقای موحد به عنوان پیمانکار کار انتخاب شد در قسمتی از بخش مرکزی دشمن زیادی چاورسا دیشموک خبری از اب لوله کشی برق تلفن و جاده مناسب و وامکانات اولیه وجود نداشت ایشان تقریبا تمامی زیرساخت هارا مهیا کرده در دوران این بزرگوران چه کاری انجام دادند فرمودی که اقای بزرگواری ادم با صداقتی هست کجای صداقت من در ادره ای مشغول به کارم ایشان نماینده کهگیلویه بوده و مردم کهگیلویه به ایشان رای دادند والله که اسم جلاله هست خودم دیدم که چانه زنی میکرد برای سادات لوداب جهت پست مدیریت این کجاش صداقت هست شما نگاهی کنید به طرحهای بزرگی که اقای موحد کلنگ زنی کرده ببینید این دوستان در ادامه چکار کردند تنها کاری که این دو بزرگوار کردند گاز بخش های چاروسا و دیشموک بود که هنوز به اتمام نرسیده و حتی خود مراکز بخش های بعد از 12 سال بلاتکلیف مانده هنوز گاز به خونه ها نرسیده پس الکی مغرضانه قضاوت نکنید این دو بزرگوار اقایان بزرگواری و هاشمی ادم های خوبی هستند اما ادم سیاست و کیاست نیستندادم مجلس نیستند اگر یادتان باشد یه وقت اقای بهرام تاجگردون در کازار انتخابی خود در کهگیلویه فرمودند مجلس ارپیچی زن نمی خواهد مجلس مرد سیاست و کیاست میخواد الان من متوجه شدم که حرف ایشان منطقی بود اون موقع ما به طعنه گرفتیم

  6. ناشناس گفت:

    من بویراحمدی هستم و به موحد رای میدم و مدیونش هستم

  7. ناشناس گفت:

    البته چندین بار تجربه کردم که وبویر نیوز در انتشار کامنتها به رسالت رسانه پایبند نیست و گزینشی منتشر میکند! کامنت قبلی منو منتشر نکرد. در اینجا خواستم به رضا بگویم اگر بزرگواری و حاج عدل مرد سیاست نیستند، موحد هم مرد سیاست نیست. به این نشان که بعد از 20 سال نمایندگی هیچ جایگاهی در بین هیچکدام از جریانهای سیاسی کشور ندارد و در 10 سال اخیر هیچ جا او را بکار نگرفتند.
    سیاست، به صف کردن ارباب رجوع و نامه نگاری و واسطه‌گری برای امور شخصی نیست!! جسارتاً فکر میکنم باید تعریفتان از مفهوم سیاست را تصحیح کنید.

  8. ناشناس گفت:

    احسنت درود برشما خیلی خلاصه و مفید

  9. رضا گفت:

    احسنت ودرودبراین نگارش که واقعیت رابه خوبی گوشزدکرد انشاءالله باردیگرنشان خواهیم دادتاخلاءموحدراپرکنیم

  10. ناشناس گفت:

    خدایا ماها و یا بهتر بگم آنهای که به بزرگواری و عدل هاشمی رای دادن بهشون عمر بده و سلامتیشون را باز گردان ، متاسفانه در این ۱۲ سال حضور این آقایون کهگیلویه نه در تهران بلکه در مرکز استان خودمون بی صاحب و بی پشتوانه است : ننگ و عار نداره که آدم تو خونه خودش غریب باشه ، درود و صد درود بر موحد

دیدگاه شما