دوشنبه 5 فروردین 1398 - 19:05

۱۹ کشته و مصدوم در ۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد/نجات جان ۶ نفر در پی مسمومیت با گاز در یاسوج

یک فوتی و ۱۸ مصدوم در سه تصادف و ۶ مسمومیت منوکسیدکربن توسط اورژانس۱۱۵ امداد رسانی شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از ۱۸ مصدوم و ۱ فوتی در سه حادثه تصادف در فاصله دو ساعته در استان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، جلال پورانفرد با بیان اینکه از ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه امروز دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ الی ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه ۳ تصادف بالای چهارمصدومی در جاده های مواصلاتی به استان رخ داده است افزود: متاسفانه ۱ فوتی و ۱۸ مصدوم را برجا گذاشته است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه تصادف اول در ساعت ۱۴ و ۳۲ دقیقه با برخورد ۲۰۶ با پراید در دژسلیمان روستای دریلا رخ داد افزود: متاسفانه این تصادف جان یک هموطن را گرفت و ۵ نفر دیگر را مجروح کرد.

وی نیز اظهار نمود: با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات گچساران سه آمبولانس از منطقه دژ سلیمان،و پایگاه ۲ و ۳ شهری به محل اعزام شدند.
مدیر حوادث دانشگاه عنوان کرد هر پنج مصدوم توسط کدهای اعزامی به بیمارستان گچساران انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تصادف وانت نیسان با پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان دوراهی کریک به مرکز دیسپچ یاسوج گزارش شد که بلافاصله پایگاه ۷۰۷ در محور یاسوج به اصفهان به محل حادثه اعزام شد.

پوران فرد نیز ادامه داد : این حادثه ۵ مصدوم در پی داشت.

وی با بیان اینکه این ۳ تصادفات ۱ فوتی و ۱۸ مصدوم داشت افزود ۳ نفردر محل درمان سرپایی و ۱۶ مصدوم دیگر توسط اکیپ های اعزامی به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت منواکسیدکربن ۶ نفر مسافر در نجف آباد یاسوج در ساعت ۱۵ و ۳۱ دقیقه خبرداد و عنوان کرد: ۲ نفر بعد از ارایه خدمات پزشکی توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان امام سجاد و ۴ نفر دیگر قبل از رسیدن اورژانس توسط ماشین شخصی بیمارستان انتقال داده بودند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299473
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما