جمعه 24 اسفند 1397 - 8:41

یاسوج را بهتر بینید/پیشانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد درگیر چاله چوله ها(+عکس)

اسوج که عنوان پایتخت طبیعت ایران را با خود یدک می‌کشد، پر از چاله چوله به استقبال نوروز می‌رود تا به مسافران و گردشگران دست دوستی دهد.

به گزارش بویرنیوز، چاله‌ چوله‌های دستگاه‌های خدمات رسان در کنار بی توجهی مدیریت شهری همچون زخمی عمیق بر پیکر پایتخت طبیعت ایران خودنمایی می‌کند تا همچنان شورای شهر  به خواب زمستانی خود ادامه دهد.

وضعیت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج به حدی اسف‌بار بوده که شهروندان به تردد د

ر این خیابان‌های پر از چاله چوله عادت کرده‌اند و رانندگان نیر حق اعتراضی برای خود قایل نبوده زیرا کسی برای این موضوع دل نمی‌سوزاند.

حال با آغاز فصل بهار و سفرهای نوروزی باید منتظر دل‌نگرانی مسافران و گردشگران از وضعیت خیابان‌های پایتخت طبیعت ایران باشیم، شهری که از مواهب الهی از جمله جنگل، آب و طبیعت بکر سرشار بوده ولی همیشه از سوء مدیریت رنج برده است.

احساس می‌شود در ماه‌های اخیر دیگر عمران شهری پایتخت طبیعت ایران به فراموشی سپرده شده به گونه‌ای که حتی جلسات شورای شهر بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و خبری از نسخه‌های شفا بخش برای درمان دردهای بی‌شمار حوزه عمران شهری وجود ندارد.

شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، گاز، مخابرات و … با کند کاری‌های که در اکثر خیابان‌های شهر یاسوج انجام داده‌اند، زخمی روباز بر پیکر زیبای این شهر نهاده که هر لحظه شاهد پاشیدن نمک بر این درد هستیم.

برخی معتقدند در چاله‌های چوله‌های خیابان‌های شهر یاسوج می‌توان مزرعه پرورش ماهی راه اندازی کرد تا از معضل بیکاری رهایی پیدا کنیم و شاهد تعادل قیمت ماهی در این شهر باشیم.تسنیم

متاسفانه عمده تخریب ها در خیابان های شهر یاسوج به واسطع عملکرد دستگاه های خدمات رسان است و بعد از مرمت نیز اصلاح معیوب و زننده خیابان ها خود موجب بدتر شدن وضعیت خیابان های شهر شده است، و همین کار های بی کیفیت موجب دوباره و چند باره کاری در شهر شده که باید برای جلوگیری از هدر روی پول بیت المال نیز فکری کرد.

به گزارش بویرنیوز، یاسوج بعنوان مرکز استان باید بهتر این ها دیده شود، به هر حال اینجا مرکز استان است و از طرفی گردشگرپذیرترین نقطه استان نیز هست، باید دستگاه ها هماهنگ باشند و با تخصیص بودجه بیشتر و مکفی برای شهرداری یاسوج، زمینه توسعه پایتخت طبیعت ایران را فراهم کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299129
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوجی گفت:

    بنظر من محل اتصال انهای خیابانها به عرض خیابان در تقاطع ها مشکل به مراتب بزرگتری است و نشانه فاجعه بار نظارت در موقع اجرا بوده.

  2. علی بخش تاج ملک یاسوج شاهد 11 گفت:

    تنها شهری در ایران که بازرشگس فنی وقاطع ندارد آسفالتش از هنانرابتدهی پعن کردن خراب هست که به علت آسفالتهای غیر اصولی وغیر استاندارد که پیمانکارش از ماسه مخلوط وکانل نشیته با گل وقیر درجه دو وسه استفاده میکند وسرتاسر خیابانها وکوچه های یاسوج چاله چوله ودست اندازی وباعث نگرانی شهروندان ومسافران شده واز فلکه جهاد تا تل خسرو یک خیابان وکوچه سالم نیست یایوج هست بله وقتی تظهرت روی کیفیت آسفالت از بدو تولید ومواد اولیه که فقط ماسه کانلا شسته باید باشد وقیر درجه یک باید باشد هست که تیست شهر ما به گفته استاندار فرسوده میشود جاده قبرهای روستاها از خیابانهای اصلی یاسوج بهتر وصاف خر هست
    باید از جمع آوری و ماسه وقیر بازرسی ونظارت کنیم نه هنگام پهن کزدن واندازه گیری ذخامت شیراز بروید یاد بگیرید آسفالت وبلوار وگل کاری یعنی چه

  3. ناشناس گفت:

    با سلام و درود به بویرنیوز عزیز. حرف دل مردم رو زدید. خدا وکیلی یه گزارشی از این دیوار نویسی ها و(پایه برق نویسی ها) بزنید. اگه توجه داشته باشین، تقریباً هیچ بلوار و پایه برقی نیست که با رنگ فشاری روش تبلیغات ننوشته باشن. سوالی که هست اینه که آیا شهرداری واحد حقوقی یا اهرمی نداره که بخواد با این تخلفات برخورد کنه یا شاید هم اصلاً تخلف محصوب نشه

دیدگاه شما