پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 12:08

رئیس جدید حزب اصلاح‌طلب «اتحادملت کهگیلویه و بویراحمد» انتخاب شد/ عکس

با رای اعضا شورای مرکزی، رئیس جدید حزب اتحاد ملت شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش بویرنیوز، پس از استعفای «سیدضیاالدین رضاتوفیقی» از ریاست حزب اتحاد استان، در جلسه شورای مرکزی این حزب که عصر امروز در یاسوج برگزار شد «سیدرضا عسکری» با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید این حزب انتخاب شد.

عسکری از فرهنگیان و اصلاح طلبان شناخته شده استان است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ مسئولیت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بویراحمد را بر عهده داشت.

وی پیش از این و در بدو شروع به کار حزب، نیز به عنوان نایب رئیس حزب اتحاد ملت از سوی اعضا انتخاب شده بود.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه استان اردیبهشت سال ۹۵ در یاسوج تشکیل و شروع به فعالیت کرد و اعضای این حزب از اصلاح طلبان شناخته شده استان هستند.

این حزب یکی از احزابی است که در دولت تدبیر و امید مجوز فعالیت گرفت و بسیاری از اعضای این حزب از اصلاح طلبان شناخته شده کشور و استان هستند که عمدتا در دو حزب مجاهدین انقلاب اسلامی و مشارکت فعالیت می کردند.

این حزب از اعضای موثر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور نیز می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298696
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خان بهادر گفت:

    الان مشخص نشد این سید و بقیه میخوان چه مشکلی از استان رو رفع کنن؟
    به نظرم مث حزب استاد ستار فقط تبلیغاتی باشه..

  2. ناشناس گفت:

    با وضع بد اقتصادی و ملالت دولت دیگه اقبالی ندارن

  3. ناشناس گفت:

    آخوندی در لوای کت و شلوار
    حالا میخواد چه گلی به سر ملت بیچاره بزنه

  4. بویراحمد گفت:

    اگه مردم قرار بود که اینها را قبول داشته باشند در این دوره آقای حاج زارع قبول نمی شد و بهرامی قبول میشد … فقط گروهی مفت خور جمع میشن و بودجه‌ای به اسم احزاب میگیرن…. دیگه مردم آلت دست هیچ حزبی نیستند؟؟!!!!!

  5. بهنام گفت:

    این احزاب تا کنون هیچ برنامه و اهداف مشخصی نداشته اند
    وبود و نبودشان فرقی ندارد

  6. ما مردم گفت:

    جریان اصلاح طلبی به مرگ سیاسی خود نزدیک میشود چون پایگاه اجتماعی شان را با حمایت از کارگزاران از دست داده اند. اصولگرایی هم که در سال 76 بدرود حیات گفت و بعد از آن هر چه بود تنفس مصنوعی بود.

  7. مدیر بویر احمدی گفت:

    درود بر روان های پاک و مردان مباز برای استحقاق حق عامه مردم .
    برادر بزرگوارم سید رضا عسکری
    سلام
    درد دل این جوانان را بشنوید جوانانی که دیگر از سیاست گریزان هستند و فقط به شخص جنابعالی بخاطر صداقت رجوع میکنند .
    چندی پیش در یک جلسه بحث این بود که عملکرد این دولت در قبال آن همه شور و اشتیاق برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری که جنابعالی بانی اصلی آن بودی چه بوده و چه دست اوردی برای مجموعه اصلاح‌طلبان استان داشته .
    سید جان حیف نیست جنابعالی با صداقت حمایت تا پای جان بکنید بعد دولت مورد حمایت شما هیچ جایگاهی برای جبران اعتماد مردم به شما و تیم اصلاح‌طلبان ندهد و نتوانید انتظارات مردم را برآورده کنید .
    دولت آقای روحانی اگر چه با حمایت اصلاح‌طلبان آرای مردم را بدست آورد ولی عملکردی اصولگرایانه داشت چرا شما از دولت عبور نمی کنید مردم هم چشمشان به شما دوخته شده تا شما صدای تظلم خواهی آنها باشید مردمی که از مشکلات معیشتی جان به لب شده اند حالا مشکل اشتغال و اقتصاد و امنیت هم جای خود دارد .
    آقای عسکری عملکرد دولت به پای اصلاح‌طلبان نوشته میشود و جنابعالی پرچم اصلاح‌طلبان استان را بر دوش داری و مردم از سید پاک و باصداقتی مثل جنابعالی انتظار دارند که حرف دلشان را بزنید و مطالباتشان را داد بزنید .
    من خودم و خانواده ام به عشق شخص شما به آقای روحانی رای دادیم ولی الان کاملا بر من روشن است که این دولت همراستای اصلاح‌طلبان و منش جنابعالی عمل نمیکند .
    در آخر از شما تشکر میکنم که کار تشکیلاتی و شورای را در استان نهادینه کردین .
    پیروز و سربلند باشید اسطوره ای مقاومت استان

  8. پزشک گفت:

    دلتون خوشه ودغدغه فقروبیکاری مردم راندارین .
    اگرباتوده فقیرمردم برخوردداشتین میدونستین چقدرمردم ازراست وچپ متنفرن وهمشون یک جمله وردزبونشونه که همتون سروته یک کرباسین . ازپیله ای که دکرخودتون تنیدین بیرون بیاین تابدونین مردم چه دردی دارن .چه دردی ازمردم دواکردین .

  9. لیلی گفت:

    تمام مشکلات مردم حل میشه 😅😅😅😅

  10. ایمور گفت:

    کرو حزب چه چی چه…تمام و گسنی رنگه من ریمو نه ویسایه

دیدگاه شما