یکشنبه 12 اسفند 1397 - 22:33

مسابقه ویژه برای ایده پردازان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه ایده شو در یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر سید شمس الدین هاشمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ایده شو یک رویداد جالب کارآفرینی است که در این رویداد به افراد امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند.

وی اضافه کرد: ایده پردازان ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپای موفق قرار می دهند.

دکتر هاشمی افزود: شرکت کنندگان پس از ثبت نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند که پس از رای‌گیری ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان و پارک علم و فناوری گفت: مسابقه ایده شو با موضوع ایده های مرتبط با صنایع کوچک و متوسط در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

وی محور ایده های ارائه شده را کسب و کارهای نو در فضای مجازی، تامین مالی صنایع کوچک و متوسط و بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد.

دکتر هاشمی اظهار داشت: کسب مهارت ایده پردازی ، شناسایی افراد خلاق و صاحب ایده و همچنین رونق کسب و کارهای مبتنی بر ایده های نو از جمله اهداف چنین برنامه هایی است.

وی در پایان با اشاره به وجود استعداد ها و قابلیت های سرشار انسانی در این استان اذعان داشت: برگزاری چنین برنامه هایی به کشف و شناسایی این استعدادها کمک شایانی خواهد نمود.

گفتنی است مسابقه ایده شو روز یکشنبه 97/12/19 از ساعت 11:30 الی 15 در سالن شهید چمران دانشکده علوم دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانیhttps://www.kbstp.ir مراجعه نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما