شنبه 20 بهمن 1397 - 22:50

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بویرنیوز- در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، استاندار کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز و همایش وحدت ملی دعوت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام تبریک خود به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

باسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.

در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولتهای مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمانها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفتهای این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.

اما امسال مردم ما متفاوت تر و آگاه تر از سال های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.

اینجانب از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه های گذشته همواره پاسدار ارزش های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می کنم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشور تر و با نشاط تر رقم بزنند.

۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاشها و مجاهدتهای شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.

وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.

علی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه و بویر احمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما