یکشنبه 14 بهمن 1397 - 20:55

وعده تازه مسئولان برای بهره برداری از جاده پاتاوه-دهدشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه بزرگ راهسازی” پاتاوه-دهدشت” پایان تابستان ۹۸ زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: احداث جاده “پاتاوه-دهدشت” از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به این استان بوده که بهره برداری از آن به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مسئولان استانی است.

وی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه-دهدشت 136 کیلومتر طول دارد، عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش 200 کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادی جنوبی هستیم.

فیلی با بیان اینکه بیش از 100 روستا در مسیر این پروژه نیز از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند، ادامه داد:  نقش راهسازی و توسعه راه‌ها اعم از زمینی، هوایی و ریلی در توسعه همه جانبه انکار ناپذیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اجرای این پروژه 49 میلیارد تومان امسال توسط دولت اختصاص یافت و دفتر مقام معظم رهبری نیز 60 میلیارد تومان دیگر اختصاص داد که سرجمع به 110 میلیارد تومان رسید.

فیلی بهره برداری از این پروژه را از جمله خواسته‌های به حق مردم دانست و افزود: به صورت مستمر هیئت‌های از سوی دفتر مقام معظم رهبری از روند عملیات اجرایی پروژه بازدید دارند که این امر بیانگر اهمیت پروژه برای معظم له است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما