پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 23:02

غایب بزرگ همایش همدلی در سایه‌سار چله عزت

همایش همدلی در سایه‌سار چله عزت یک غایب بزرگ هم داشت.

به گزارش بویرنیوز، از صبح امروز همایش همدلی در سایه‌سار چله عزت به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده مسؤولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل حسینیه سپاه فتح استان برگزار شد.

در این همایش که آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه؛ هر سه نماینده مردم استان در مجلس، فرماندهان نظامی و سایر مسؤولان حضور داشتند جای یک مسؤول در بین همه مسؤولان خالی بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که یکی از مسوولان ارشد استانی به فارس گفت، به برنامه‌ای در خارج از استان دعوت شده بود که بر همین اساس مهرداد کرمی دادستان مرکز استان از جانب تشکیلات قضایی در جلسه حاضر شد.

این همایش که بیشتر برای ایجاد فضای آرام در فضای کسب و کار استان و به همت فرمانده سپاه فتح تشکیل شده بود در هنگامی برگزار شد که برخی فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد را فضایی امنیتی می‌دانند.

در این خصوص برخی اعتقاد دارند که برخوردهای قضایی که طی چند ماه اخیر صورت گرفته موجب ایجاد چنین فضایی شده که رئیس‌کل دادگستری در گفت‌وگویی که طی چند روز اخیر با رسانه‌ها انجام داد این گونه به صراحت گفت که حتی دست دشمن خود را برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان می‌بوسم اما تخلف و فساد را هرگز بر نخواهم تافت.

مهرداد کرمی دادستان مرکز استان در این همایش به دلیل ضیق وقت از سخنرانی پرهیز کرد و تنها در نوشته‌ای خطاب به جمع حاضر که توسط مجری برنامه قرائت شد این گونه گفت که دستگاه قضایی استان از سرمایه‌گذار واقعی حمایت خواهد کرد.

وی گفت: هدر دادن سرمایه استان و سرمایه‌گذاری در راستای منافع شخصی و فارغ از نظارت را به هیچ وجه سرمایه‌گذاری واقعی نمی‌نامند.

دادستان مرکز استان در ادامه این متن آورده است که ضمن حمایت از هرگونه سرمایه‌گذاری مشروع با تخلفات و جرائم مبارزه و مقابله خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر مزارعی شجاع

دیدگاه شما